تاریخ: 13:38 :: 2018/11/30
نیروی دریایی مقتدرانه از مرزهای آبی کشور دفاع می کند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به روز نیروی دریایی گفت: نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه از مرزهای آبی کشور دفاع می کند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) به هفتم آذر روز نیروی دریایی اشاره و تاکید کرد: نیروی دریایی یکی از مجموعه های مقتدر، توانمند و برخوردار از تجهیزات فنی قوی و بروز در کشور است.
وی افزود: ناوشکن ها و زیردریایی های نیروی دریایی مقتدرانه توان مقابله با دشمن و صیانت از ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر مرز آبی کشور را دارد.
نکونام ، به مساله شرایط تجاری، صادرات و واردات کشور را از طریق دریا اشاره و تصریح کرد: نیروی دریایی جمهوری اسلامی صیانت، حفاظت و امنیت از این مهم را به خوبی انجام می دهد.
وی یادآور شد: دشمن تلاش بسیاری می کرد تا بتواند از طریق مرزهای آبی و دریا خسارت هایی را به جمهوری اسلامی ایران وارد کند اما همواره با هوشیاری مجموعه نیروی دریایی این توطئه ها خنثی و بی اثر شده است.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دوازدهم آذر سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: قانون اساسی از مهمترین دستاوردهای نظام اسلامی است و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مجموعه ای مترقی و برگرفته از متون اسلام ناب محمدی (ص) است.
نکونام تاکید کرد: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در کشور مبنای امور است و این قانون همواره به رخ جهانیان کشیده شده است.
وی افزود: مجلس شورای اسلامی باید تمام توان و قوانین خود را مطابق قانون اساسی اجرایی کند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به دهم آذر سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس شورای اسلامی اشاره و تصریح کرد: مدرس باید برای نمایندگان مجلس الگو باشد.
وی یادآور شد: مردم انتظار دارند نمایندگان مجلس شورای اسلامی منفعت های شخصی را کنار بگذارند و به دنبال منافع ملی و انقلابی باشند.
نکونام همچنین با اشاره به دوازدهم آذر روز جهانی معلولان و ۱۳ آذر روز بیمه اظهار داشت: این دو مهم از ضرورت های جامعه در راستای خدمت رسانی به مردم است و ارائه خدمات ویژه و کامل به معلولان همواره باید مورد توجه مسئولان مربوطه باشد.