تاریخ: 12:01 :: 2019/06/12
الهام غفوری:  ارسطو می‌ماند/ «پایتخت۶» نیمه دوم سال کلید می‌خورد

سریال «پایتخت۶» قرار شد برای نوروز ۹۹ شبکه یک سیما تولید شود. کاری که با درگذشت خشایار الوند به نسخه اپیزود سینمایی شب عید نوروز ۹۸ نرسید. حالا در غیاب این نویسنده طراحی قصه‌ها را محسن تنابنده جلو می‌برد.

ی در ادامه گفت: قصه‌ها طراحی شدند و کار به مرحله نهایی نگارش و دیالوگ‌نویسی رسید می‌توانیم به طور قطع، زمان تصویربرداری سریال را اعلام کنیم اما پیش‌بینی می‌شود نیمه دوم سال این اتفاق بیفتد.

غفوری با تکذیب شایعه عدم حضور احمد مهرانفر در «پایتخت۶» تصریح کرد: خوشبختانه همه بازیگران در کنار ما هستند و برای همه‌شان قصه طراحی می‌شود. احمد مهرانفر هم یکی از نقش‌های اصلی پایتخت است و «ارسطو» می‌ماند چون هم ما به هنرنمایی‌اش علاقه‌مندیم و هم مردم او را دوست دارند. البته نمی‌دانم این شایعات از کجا آمده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مهران احمدی هم نقشی دوباره در «پایتخت» خواهد داشت، تأکید کرد: بستگی دارد محسن تنابنده به چه طرحی نهایتاً برای ساخت «پایتخت۶» برسد. هر اتفاقی امکان دارد!

تهیه‌کننده سریال «پایتخت» در خصوص محور داستانی و مکان ساخت این پروژه، گفت: ان‌شاالله مشکلی پیش نیاید و نیمه دوم سال تصویربرداری آغاز بشود این اتفاق در شمال کشور، شیرگاه خواهد افتاد. سِیر داستان هم ربطی به «پایتخت۵» نخواهد داشت و از آن فضا فاصله می‌گیرد.