مدیر عامل رزمال:
گروه: اقتصادی
تاریخ: 15:09 :: 2018/10/15
تهران نیازمند گسترش مراکز تجاری و رفاهی است

ایجاد مراکزی که تمام نیازهای روزمره کلیه اعضای یک خانواده، اعم از نیاز های تجاری، اداری، خدماتی، فرهنگی، ورزشی و تفریحی را بدون دردسرترافیکی کلان شهرها برطرف کند، جزء لاینفک زندگی امروز انسان ها در شهرهای بزرگی همچون تهران است. 

صفایی فر  منطقه ۲۲ تهران را گزینه مناسب برای احداث مراکز تجاری عنوان کرد و گفت: منطقه ۲۲ تهران به عنوان بخشی از کلان شهر تهران با زیر ساخت های اصولی نظیر اتوبان ها و خیابان های عریض و تاسیسات زیربنایی، بهترین انتخاب برای احداث Shopping Mall است.
وی در خصوص پروژه رزمال گفت: پروژه مجتمع تجاری، اداری، فرهنگی، ورزشی و خدماتی رزمال با زیربنای بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع در ۲۵ طبقه در منطقه ۲۲ تهران و با چشم اندازی بسیار زیبا به سویدریاچه خلیج فارس، در حال احداث است.
صفای فر افزود: این پروژه شامل پنج طبقه پارکینگ در زیر زمین به همراه مجموعه ورزشی و استخر و کارواش، پنج طبقه تجاری، فرهنگی، تفریحی، ورزشی، سالن های چندمنظوره و هایپرمارکت، دو برج ۱۴ و ۱۵ طبقه با کاربری اداری با چشم اندازی بی نظیر به دریاچه خلیج فارس و مجموعه آبشار و پارک جنگلی چیتگر است.

مدیر عامل مجتمع تجاری، اداری و تفرحی رز مال با بیان اینکه در این پروژه تمام استانداردهای ایران رعایت شده، افزود: علاوه بر آن سعی شده در ساخت این مجموع استانداردهای بین المللی نیز رعایت شود.
صفایی فر پروژه رزمال را از لحاظ تکنولوژی و نوآوری بی همتا دانست و افزود: این پروژه از سوی اتحادیه اروپا به عنوان مدرن ترین و لوکس ترین مرکز تجاری انتخاب شده است.

برچسب ها: