سپاه پاسداران در بیانهای اعلام کرد: ناوگان پنجم دریایی آمریکا در بحرین، پایگاه علیالسالم کویت و پایگاه الازرق اردن به تلافی تجاوز رژیم کودککش آمریکا به جنوب کشور، هدف حمله قرار گرفتند.
در پی اقدامات خصمانه دشمن آمریکایی، ارتش جمهوری اسلامی ایران با موجی از حملات پهپادی، پایگاههای آمریکایی و سامانههای راداری ناوگان پنجم ایالات متحده را هدف قرار داد.
جنگندههای F-5 نیروی هوایی ارتش توانستند در جریان جنگ تحمیلی سوم با یورش به کمپ بوهرینگ آمریکا در کویت، ضربات مهمی را به این پایگاه استراتژیک آمریکا در منطقه غرب آسیا وارد کنند.
از زمان جنگ کره در ابتدای دهه ۱۹۵۰ میلادی تا به امروز هیچ گاه پایگاه های نظامی آمریکا توسط پرنده های سرنشین دار هیچ رقیبی بمباران نشده بود.
پهپادهای نیروی هوایی ارتش، به اهدافی در تل آویو و سایت راداری میرون رژیم صهیونیستی آسیب جدی وارد کردند