تاریخ: 11:44 :: 2019/07/08
تاریخ سازی دنی آلوز با قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا/ کاپیتان سلسائو ۴۰ تایی شد!

دفاع راست تیم ملی برزیل با کسب مقام قهرمانی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا، رکوردی جدید در کارنامه دوران بازیگری‌اش به ثبت رساند.

با قهرمانی تیم ملی برزیل در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا، دفاع راست و کاپیتان این تیم دنی آلوز نه تنها یک جام تیمی دیگر به کارنامه‌‌اش اضافه کرد، بلکه به یک رکورد فردی ارزشمند هم دست یافت.

دنی آلوز ۳۶ ساله که در پایان فصل گذشته قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن تمام شد و الان بازیکن آزاد است، با قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا تعداد کل جام‌های در رده باشگاهی و ملی را به ۴۰ تا افزایش داد تا جایگاه خود را به عنوان پرافتخارترین بازیکن دنیا تثبیت کند. حالا مدافع سابق بارسلونا اولین بازیکنی است که در دوران بازیگری خود ۴۰ جام کسب کرده است.

او در پایان این رقابت‌ها نه تنها جام قهرمانی را بالای سر برد بلکه به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت هم معرفی شد. این چهارمین قهرمانی آلوز در رده ملی بود که به دو قهرمانی او در جام کنفدراسیون‌‌ها و قهرمانی‌اش در جام جهانی زیر ۲۰ ساله‌ها اضافه شد.

در همین حال اورتون، مهاجم تیم ملی برزیل که در بازی فینال یک گل زد و یک پنالتی گرفت به عنوان بهترین بازیکن فینال کوپا آمه‌ریکا معرفی شد. آلیسون دروازه‌بان تیم ملی برزیل هم به خاطر نمایش‌های قابل قبولش در کوپا آمه‌ریکا دستکش طلایی این رقابت‌ها را به عنوان بهترین دروازه‌بان جام کسب کرد. او تا فینال رقابت‌ها هیچ گلی دریافت نکرده بود.