تاریخ: 10:05 :: 2019/07/08
استراماچونی نشان داد که اسم‌ها مهم نیستند

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال نیازمند یک مهاجم بسیار خوب است و من اگر جای مسئولان تیم بودم پول 5 بازیکن را برای خرید یک مهاجم می‌دادم.

عبدالعلی چنگیز، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت این تیم و حضور استراماچونی  گفت: خوشبختانه مربی بسیار خوبی به استقلال آمده و اصولا مربیان اروپایی عادت دارند علاوه بر نظم و انضباط علم خود را نیز به روز کنند و سرمربی تیم بزرگی مثل اینترمیلان قطعا تا به حال استقلال را به خوبی آنالیز کرده و در پی برطرف کردن نقاط ضعف است.

وی افزود: به نظرم یکی از نقاط قوت استراماچونی این است که نشان داده اسم ها برایش مهم نیست و بازی بازیکن را ملاک قرار می دهد. به شخصه به آینده استقلال خوشبین هستم اما موفقیت این مربی ایتالیایی به یک شرط بسیار مهم گره خورده و آن هم این است که ابزار لازم را در اختیار او قرار دهند و از طرفی هم حاشیه ها را مدیران از تیم دور کنند.

هافبک هجومی سابق استقلال و تیم ملی اظهار داشت: استقلال نیازمند یک مهاجم بسیار خوب است و من اگر جای مسئولان تیم بودم پول ۵ بازیکن را برای خرید یک مهاجم می دادم، چرا که مهمترین مهره یک مربی می تواند مهاجمی باشد که تلاش همه تیم را به ثمر می نشاند.

چنگیز در پایان خاطرنشان کرد: اینکه استراماچونی با تیم تمرین می کند، نکته بسیار مهمی است و به بازیکنان انرژی می دهد. بنده فقط خطاب به هواداران می گویم که هم باید به استراماچونی فرصت دهند و هم گذشته را فراموش کنند و تیم می تواند در لیگ پیش رو به روزهای اوج خود برسد.