تاریخ: 15:17 :: 2018/08/01
رمزگشایی یک رسانه پرتغالی از پیام اینستاگرامی کی روش

یک رسانه پرتغالی، پست اینستاگرامی اخیر سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی ؛ پس از این که کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرامی به تقدیر و تشکر از ایران پرداخت، سایت شبکه رادیویی rr.sapo پرتغال از این پیام ۲ برداشت ارائه کرد.
از نظر این سایت این پیام می تواند به معنی قطع همکاری کی روش با ایران و یا به طور کلی پایان دوران مربیگری او باشد.
این سایت پرتغالی نوشت، درک دامنه پست منتشر شده از سوی مربی پرتغالی در شبکه اجتماعی فیس بوک،دشوار است. این به تفسیر هر فرد بستگی دارد.
کارلوس کی روش روز چهارشنبه در شبکه اجتماعی فیسبوک پیامی منتشر کرد اما نیت واضح او بستن فصلی از زندگی حرفه ای اش است.

مربی تیم ایران در پایان متن نتیجه گیری مبهمی داشته است و باعث ایجاد این شک وشبه شده است که آیا او این تیم حاشیه خلیج فارس را ترک خواهد کرد و یا در نهایت، کار مربیگری خود را در سن ۶۵ سالگی پایان خواهد داد ؟

کی روش در این پیام نوشت:

هفت سال و نیم گذشت.
چه ماموریت فوق العاده ای.
دومین قرارداد طولانی من در زندگی و حرفه ی من بعد از ده سال حضور در فوتبال پرتغال،که یادآور تجربیاتی بیش از فوتبال است و بیشتر در مورد زندگی هستند، گذشت.
هیچ کلمه ای نمیتواند سپاسگزاری، افتخار و غرور من از اینکه بخشی از این دو خانواده فراموش نشدنی و فوق العاده یعنی تیم ملی فوتبال پرتغال و ایران بودم را بیان کند.
ممنون از همه
پیش به سوی آینده

کی روش از سال ۲۰۱۱ هدایت ایران را در دست گرفته و این تیم آسیایی را در سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸دو بار به مرحله نهایی مسابقات جام جهانی رسانده است.

برچسب ها: ,