تاریخ: 11:32 :: 2019/07/03
امیر صباحی‌فرد: “یکپارچگی ملت ایران” سلاح موثر ما در کنار تسلیحات رزمی است.

فرمانده پدافند هوایی ارتش گفت: سلاح موثر ما در کنار تسلیحات رزمی فرهنگ الهی ایثار و شهادت، ولایتمداری وحدت و یکپارچگی ملت ایران است.

امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز(چهارشنبه) در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در این نیرو طی سخنانی اظهار داشت: امروز روز افشای حقوق بشر آمریکایی است که باید بر این حقوق بشر آمریکایی مرگ و نفرین فرستاد ولی آمریکا و ایادی‌اش در منطقه بدانند دیگر قدرت رویارویی با نظام جمهوری اسلامی را ندارند زیرا ما سلاح‌های سرّی منحصر به فرد ملت ایران را در اختیار داریم.

وی افزود: سلاح موثر ما در کنار تسلیحات رزمی فرهنگ الهی ایثار و شهادت، ولایتمداری وحدت و یکپارچگی ملت ایران است. اگر دشمن با فشار حداکثری و حضور نظامی در خلیج فارس رجز خوانی می‌کند و می‌خواهد نیات پلید خود را بر اراده آهنین ملت ایران تحمیل کند، از یک طرف بر طبل جنگ می‌کوبد و از سوی دیگر بر وسعت تحریم‌ها می‌افزاید و از سوی دیگر هم پیشنهاد مذاکره می‌دهد که این امر غیر قابل اعتماد بودن دشمن را نشان می‌دهد.

امیر صباحی فرد تصریح کرد: اگر دشمن در ۲۰۰مایلی تنگه هرمز متوقف شده است به دلیل قدرت بازدارندگی ما است. دشمن خوب می‌داند آمادگی رزمی ایران قابل آزمایش نیست و اولین اشتباه آنان آخرین اشتباه آنان خواهد بود.