تاریخ: 9:33 :: 2019/06/25
فلاحت‌پیشه:به نفع آمریکاست که دنبال امتحان کردن توان موشکی ایران نباشند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت : اینکه آمریکا تحریم‌های جدید را علیه ایران شکل داد آخرین فرصت خود در مواجه با ایران از دست داد و این روند از منظر من به ضرر آمریکایی‌هاست.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی درباره پیش‌بینی خود از روابط ایران و آمریکا و اینکه چقدر وقوع جنگ با توجه به اظهارات متنوع ترامپ محتمل اظهار کرد: علت اینکه ترامپ در مواضع خود تنوع، اختلاف و تکثر بسیاری دارد نشان از این دارد که راهبرد وی در قبال  ایران دچار شکست شده است.
فلاحت‌پیشه:ایرانی‌ها آماده جنگ هستند/ به نفع آمریکاست که دنبال امتحان کردن توان موشکی ایران نباشند
وی افزود: راهبرد ترامپ درباره موضوع ایران رویکردی بود که از سوی مایک پمپئو وزیرخارجه آمریکا در جهت ایجاد جنگ روانی علیه ایران طراحی شده بود اما این راهبرد با مشکل مواجه شده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایرانی‌ها همواره در مقابله با جنگ جهانی آمادگی خود را حفظ کرده بودند و این روند از سالههای پیش  در زمینه‌های پدافندی و آفندی در کشورمان شکل گرفته است.
فلاحت‌پیشه خاطرنشان کرد: سقوط پهباد آمریکا توسط سپاه پاسداران در واقع سقوط جنگ روانی بود از این رو ما می‌دانیم که این تنوع و موضع‌گیری‌های ترامپ ناشی از عدم داشتن یک راهبرد مشخص در سیاست خارجی آمریکاست.
وی تاکید کرد: بالاخره مقامات آمریکایی باید راهبرد جدیدی  را در حوزه سیاست خارجی خود شکل دهند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: توصیه من به آمریکایی‌ها این است که توان موشکی ایران را امتحان نکنند چراکه این قدرت به گونه‌ای است که هیچ پرنده در آسمان ایران مصون نخواهد بود.
فلاحت‌پیشه اظهارکرد: توصیه من به ترامپ این است که میز مذاکره را ترمیم کند و به دنبال تشکیلات جنگ نباشد ، چراکه علی‌رغم تصمیم‌گیری شتاب‌زده وی به سوی جنگ با ایران نرود چرا که در دایره اتاق دفاع جمهوری اسلامی ایران جنگ بسیار سخت و دشوار است.
وی تصریح کرد: رویکرد امروز آمریکا بخشی از جنگ روانی است که برای ایجاد نفاق در ایران شروع شده است از این رو انتظار این است که میز دیپلماسی از سوی مقامات این کشور ترمیم شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:  اینکه آمریکا تحریم‌های جدید را علیه ایران شکل داد آخرین فرصت خود در مواجه با ایران از دست داد و این روند از منظر من به ضرر آمریکایی‌هاست.
فلاحت‌پیشه تاکید کرد: سقوط پهباد را خیلی‌ها علامت جنگ دانستند ولی به نظر بنده این اتفاق نشانه‌ای از پیروزی دیپلماسی ایران در عرصه جهانی است.