گروه: : / . / * / ورزشی / رزمی / ورزشی
تاریخ: 10:11 :: 2019/06/09
لیگ برتر کاراته وان چین|عباسعلی چهارمین مدال برنز ایران را کسب کرد

در ادامه مسابقات لیگ برتر کاراته وان چین، حمیده عباسعلی با برتری در دیدار رده‌بندی وزن ۶۸+ کیلوگرم کومیته بانوان موفق به کسب چهارمین مدال برنز کشورمان شد.

در روز پایانی از چهارمین مرحله  لیگ جهانی کاراته وان لیگ برتر که در شانگهای چین در حال برگزاری است، امروز(یکشنبه) حمیده عباسعلی با برتری در دیدار رده بندی به مدال برنز رسید و مهدی قراری‌زاده در جایگاه پنجم قرار گرفت.

در دیدار  رده‌بندی وزن ۶۸+ کیلوگرم بانوان، حمیده عباسعلی به مصاف سلیو فراکوتی، دارنده مدال نقره کاراته وان امارات در سال ۲۰۱۹ از ایتالیا رفت و با برتری ۳ بر ۲، چهارمین مدال برنز نمایندگان کشورمان را در مسابقات لیگ برتر کاراته وان چین کسب کرد.

عباسعلی روز گذشته(شنبه) و برای حضور در دیدار رده‌بندی ابتدا و پس از تساوی صفر-صفر مقابل سو آن ژو ون، نایب قهرمان آسیا در سال ۲۰۱۸ از چین تایپه در هانتی پیروز شد. عباسعلی در دور دوم با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب منگ منگ گائو از چین شد تا با توجه به حضور حریف خود در دیدار پایانی شانس خود برای کسب مدال برنز در جدول شانس مجدد امتحان کند.

عباسعلی در دیدار نخست خود در جدول شانس مجدد با نتیجه ۸ بر صفر مقابل فابینه کوفمن از سوئیس پیروز شد و در دیدار دوم خود نیز با نتیجه ۴ بر صفر لائورو پالاسیو از اسپانیا را شکست داد تا به دیدار رده‌بندی صعود کند.

اما در دیگر دیدار رده بندی وزن ۸۴- کیلوگرم، مهدی قراری‌زاده با نتیجه ۷ بر یک مغلوب پناه عبدلایف از آذربایجان شد تا از رسیدن به مدال برنز باز بماند.

قراری‌زاده نیز در مسابقات چین کار خود را با برتری یک بر صفر دور مقابل آنتوان ایساکائو از بلاروس آغاز کرد. او در دور دوم نیز با اقتدار و با نتیجه ۷ بر صفر مقابل دانیر یولداشف از قزاقستان به برتری رسید و در دور سوم نیز با نتیجه ۶ بر ۴ مقابل جسی داکوستا از فرانسه پیروز شد. نماینده کاراته کشورمان در نیمه‌نهایی مقابل اوگور آکتاش از ترکیه ۲ بر صفر مغلوب شد.

پیش از عباسعلی نیز طراوات خاکسار، مجید حسن‌نیا و مهدی خدابخشی موفق به کسب نشان برنز شده بودند و تا ساعاتی دیگر نیز دیدارهای نهایی مسابقات برگزار خواهد شد و صالح اباذری و سجاد گنج‌زاده در دیدار پایانی وزن ۸۴+ کیلوگرم به مصاف هم خواهند رفت.

بهمن عسگری نیز در دیدار پایانی وزن ۷۵- کیلوگرم به مصاف داستونبک اوتوبالایف از ازبکستان خواهد رفت و در وزن ۶۷- کیلوگرم نیز سیدعلی کریمی برای کسب نشان طلا با آندرس مادیرا از ونزوئلا پیکار خواهد کرد.

چهارمین مرحله مسابقات لیگ برتر کاراته وان چین از روز جمعه ۱۷ خردادماه با حضور ۵۷۴ کاراته کا از ۷۶کشور جهان در شانگهای چین آغاز شد و امروز به پایان خواهد رسید.