1. لذت گلزنی به بارسلونا از زبان بازیکن تیم ملی
تاریخ: 12:50 :: 2019/04/27
لذت گلزنی به بارسلونا از زبان بازیکن تیم ملی

ملی پوش فوتسال ایران با اشاره به گلزنی‌اش در دیدار مقابل بارسلونا اسپانیا در جام باشگاه‌های اروپا گفت: هیچ پزشکی اجازه نمی‌داد با دست شکسته برای تیم غیرت بازی کنم.

ملی پوش فوتسال ایران با اشاره به گلزنی‌اش در دیدار مقابل بارسلونا اسپانیا در جام باشگاه‌های اروپا گفت: هیچ پزشکی اجازه نمی‌داد با دست شکسته برای تیم غیرت بازی کنم!

تیم فوتسال غیرت قزاقستان شب گذشته موفق شد در مرحله نیمه نهایی فوتسال جام باشگاه‌های آسیا برابر تیم بارسلونا با نتیجه ۵ بر ۲ به پیروزی برسد و راهی فینال شود.

حسین طیبیملی پوش ایرانی غیرت در این بازی موفق شد برای تیمش یک گل بزند و یک پاس گل بدهد تا نقش زیادی در صعود تیم قزاقستانی به فینال اروپا داشته باشد.

تیم غیرت فردا یکشنبه در دیدار فینال به مصاف تیم اسپورتینگ پرتغال می‌رود. از سال ۲۰۱۳ این برای اولین بار است که هیچ تیمی از اسپانیا در فینال جام باشگاه‌های اروپا حضور ندارند.

طیبی درباره این مسابقه گفت: خدا را شکر که بازی را بردیم. بازی سختی بود.

 

ملی پوش فوتسال ایران که گل اول تیمش را در این مسابقه به ثمر رساند، تاکید کرد: شب گذشته با بارسلونا که یکی از تیم‌های خوب دنیا است، بازی کردیم. هدفمان برد بود و در پایان پیروز شدیم.

طیبی درباره دست شکسته اش و اینکه چطور با آسیب دیدگی برای غیرت بازی کرد، تصریح کرد: دستم شکسته است و با دست شکسته بازی کردم. هیچ پزشکی اجازه نمی‌داد با این شرایط برای تیمم بازی کنم. دو روز قبل از بازی گچ دستم را باز کردم و تلاش کردم نماینده خوبی برای ایران باشم. خدا را شکر هم توانستم گل بزنم و هم پاس گل بدهم.

ملی پوش فوتسال گفت: بعد از بازی فینال دوباره دستم را گچ می‌گیرم چون از دو ناحیه شکسته است.

بازی سفیر
تبلیغ
gardeshgar
your ads
your ads 2
saderat