تاریخ: 8:48 :: 2019/04/22
عربستانی ها دوباره گاف دادند ؛ ستاره استقلال ، پرسپولیسی شد!

اختصاصی پارس فوتبال ؛ گاف عجیب روزنامه الریاضیه: گادوین منشا مهم ترین ستاره پرسپولیس است!

در حالی که پیش از این هم رسانه های عربستانی در ارائه اطلاعات از فوتبال ایران دچار اشتباهات فاحشی شده بودند ، در یک گاف عجیب دیگر که نشان از فقر اطلاعات و نبود عنصر خبری تحقیق و پژوهش در بین خبرنگاران سعودی است ، یکی از رسانه های مطرح عربستانی دچار اشتباه عجیب و در عین حال مضحکی شد !

روزنامه الریاضیه عربستان درباره دیدار پرسپولیس و الاهلی نوشت:

پرسپو‌لیس محبوب‌ترین تیم ایرانی در رقابت‌های لیگ فوتبال ایران با کسب ۱۱ عنوان قهرمانی است . از جمله ستاره‌های تیم پرسپولیس می‌توان به ماریو بودمیر، مهاجم سابق دینامو زاگرب، گادوین منشا ( !!!)  ، علی علیپور، علیرضا بیرانوند، کمال کامیابی‌نیا و مهدی ترابی اشاره کرد.

این اشتباه روزنامه عربستانی و نسبت دادن گادوین منشا به پرسپولیس در شرایطی صورت می گیرد که این مهاجم نیجریه‌ای در نیم‌فصل از پر‌سپولیس به استقلال انتقال یافت و حتس در دسدار با الهلال عربستان هم به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت .

تیم‌های الاهلی عربستان و پرسپو‌‌لیس ایران ساعت ۲۰ فردا (دوشنبه) به مصاف هم می‌روند. در گروه D لیگ قهرمانان آسیا تیم پاختاکور ازبکستان با ۵ امتیاز صدرنشین است. تیم‌های السد قطر (۴ امتیاز)، پرسپو‌لیس (۴ امتیاز) و الاهلی عربستان (۳ امتیاز) در رده‌های دوم تا چهارم جدول قرار دارند وباید به طنز گفت که اگر آنالیزورهای عربستانی هم در حد همین روزنامه الریاضه به آنالیز تیم های ایرانی ( از جمله پرسپولیس ) پرداخته باشند ، باید به نتایج نمایندگان ایران در دیدار برابر حریفان سعودیشان امیدوار بود .