تاریخ: 14:07 :: 2019/04/15
آلبوم تصویری هوای روی تو از کاوه پیمان و محمد رضازاده منتشر شد

آلبوم تصویری هوای روی تو، به آهنگسازی کاوه پیمان و آواز محمد رضازاده توسط مؤسسه فرهنگی و هنری آوای هنر مهنا منتشر شد. به گزارش خبرنگار ما، هوای روی تو نام مجموعه ایست تصویری از کنسرت این گروه که در قالب ۱۰ قطعه به عناوین «هوای روی تو»، «فغان»، «آفتاب ها»، «ای عشق»، «طاهره»، «حذر»، «آواز»، […]

آلبوم تصویری هوای روی تو، به آهنگسازی کاوه پیمان و آواز محمد رضازاده توسط مؤسسه فرهنگی و هنری آوای هنر مهنا منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ما، هوای روی تو نام مجموعه ایست تصویری از کنسرت این گروه که در قالب ۱۰ قطعه به عناوین «هوای روی تو»، «فغان»، «آفتاب ها»، «ای عشق»، «طاهره»، «حذر»، «آواز»، «خروش»، «رو سر بنه به بالین» و «پریشان» به اجرا در آمده است.

این مجموعه برای آواز ایرانی طراحی شده و بر محوریت سازهای تار و سنتور ارائه گشته است؛ همچنین کوارتت زهی و پرکاشنِ دف و کاخن، دیگر سازهای اجرایی در اثر می باشند. گروه با هماهنگی و احساس خوبی به اجرا پرداخته اند و نتیجه آن در خور شنیدار مخاطب است.

شایان ذکر است که آلبوم تصویری هوای روی تو اثر کاوه پیمان و آواز محمد رضازاده، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری آوای هنری مهنا راهی بازار شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

برچسب ها: