تاریخ: 10:25 :: 2019/04/10
استقبال بی‌نظیر ۲۰۰ هزار نفری از کمپین قرآنی «بخوان» در کشور

دبیر کمپین قرآنی «بخوان» از استقبال بی‌نظیر مردم از کمپین قرآنی «بخوان» در کشور خبر داد و گفت: تاکنون حدود ۱۰۰ هزار نفر از طرح‌های قرآنی و پوستر مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دیدن کردند.

محمد حمیدیا دبیر کمپین قرآنی «بخوان» با اشاره به فعالیت کمپین قرآنی «بخوان» در کشور، اظهار کرد: هم میهنان می‌توانند تا پایان ایام برگزاری مسابقات یعنی ۲۵ فروردین، در شهرهای تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز و کرج در مسابقه بزرگ «بخوان» شرکت و یکی از برندگان ۳۶ تبلتی که به مناسبت سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم تهیه شده، باشند.

وی افزود: دو روش برای شرکت در مسابقه وجود دارد که مخاطبان می‌توانند یکی یا هر دو را امتحان کنند. راه اول این است در محل مسابقات در مصلای امام خمینی (ره) حاضر شوند و در قرعه کشی حضوری در سالن شرکت کنند و و راه دوم این است که به‌صورت مجازی و از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام در مسابقه شرکت کنند.

دبیر کمپین قرآنی «بخوان» از استقبال بی‌نظیر مردم از کمپین قرآنی «بخوان» در کشور خبر داد و گفت: این کمپین در ۳۲ نقطه کشور برپا شده که مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

حمیدیا تصریح کرد: این کمپین در حرم امام رضا (ع) اول خیابان شیرازی، آستان مقدس امامزاده قیاس‌الدین (ع) مشهد، پل خواجو و میدان امام اصفهان، حرم مطهر حضرت معصومه (س) قم، آستان مقدس امامزاده سید حمزه (ع) تبریز، آستان مقدس امامزاده فضل‌الله شاهین البرز و مسجد نصیرالملک شیراز و در تهران در ایستگاه‌های مختلف مترو، میادین اصلی همانند انقلاب و بوستان‌هایی همچون ملت برپا شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۲۰۰ هزار نفر از طرح‌های قرآنی و پوستر مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دیدن کردند، افزود: حدود ۱۰ هزار نفر در مسابقه اینستاگرامی قرآنی که با نام (quranpress ) فعالیت می‌کند، شرکت کرده‌اند.