تاریخ: 9:40 :: 2019/04/07
پرداخت وام ۶۰میلیونی ازدواج از اواسط اردیبهشت

معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: اواسط اردیبهشت ماه وام ۶۰ میلیونی ازدواج به زوجین متقاضی پرداخت می‌شود.

محمد مهدی تندگویان معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: قبل از پایان سال ۹۷ برنامه ریزی‌های خوبی برای هفته جوان صورت گرفت و اعتبارات لازم برای استان تأمین شد.

وی با اشاره به پیش بینی حدود ۹ هزار برنامه برای هفته جوان در سراسر کشور در سال ۹۸ افزود: سر فصل‌های تعیین شده برای این هفته بر اساس برنامه گام دوم مقام معظم رهبری در نظر گرفته شده بود.

تندگویان ادامه داد: برگزاری دوره‌ها، همایش‌ها و جشن‌ها در دستور کار قرار داشت، اما سیل اخیر بسیاری از برنامه‌های هفته جوان را دچار اختلال کرد.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: در حال حاضر بسیاری از استان‌های کشور برنامه‌های هفته جوان را به تشکیل اردو‌های جهادی و جمع آوری اقلام برای مناطق سیل زده تبدیل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۳۰ میلیارد تومان وام اشتغال به جوانان پرداخت کردیم، بیان کرد: با تأمین اعتبار وزارت ورزش و جوانان در سال ۹۷، برای یک هزار نفر اشتغال مستقیم فراهم شد.

تندگویان گفت: در سال جاری با دو برابر کردن اعتبارات از طرف دولت می‌توانیم به میزان سال گذشته برای جوانان شرایط اشتغال را فراهم کنیم.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: دو برابر شدن وام ازدواج با استقبال خوب جوانان مواجه شد.

وی با بیان اینکه از اواسط اردیبهشت ماه وام ۶۰ میلیونی ازدواج به جوانان پرداخت می‌شود، تصریح کرد: از پایان سال گذشته حدود ۱۰۰ هزار نفر پشت نوبت دریافت وام ازدواج هستند و از اواسط اردیبهشت ماه نیز به همراه افرادی که به تازگی ثبت نام کرده‌اند، پرداخت می‌شود.