تاریخ: 10:30 :: 2019/03/18
با فرمانده جدید شفر در استقلال آشنا شوید ؛ جایگزین آماده امید ابراهیمی

با بازی های درخشانی که در خط میانی آبی پوشان به نمایش گذاشته باعث شده تا دیگر هواداران استقلال نگران نبود امید ابراهیمی در میانه میدان خود نباشند.

فرشید باقری این روز ها به همه کاره آبی پوشان در میانه میدان در فاز دفاعی تبدیل شده است.

عادت کرده بودیم که در میانه میدان استقلال شاهد بازی های درخشان امید ابراهیمی با روحیه و جنگندگی مثال زدنی او باشیم.

ابراهیمی در تابستان آبی پوشان غافلگیر کرد و تصمیم گرفت که به خاطر درآمد بیشتر استقلال را ترک کرد و راهی لیگ ستارگان قطر شد.

پیش بینی می شد که خط میانی استقلال با جدایی این ستاره محبوب خود به مشکل بخورد و در چند بازی هم اینگونه شد و صدای اعتراض هواداران تیم آبی پوش در اعتراض به کم کاری باشگاه به گوش رسید اما رفته رفته جای خالی او پر شد و الان دیگر کسی دلتنگ ابراهیمی نیست.

با جدایی ابراهیمی فرشید باقری به همه کاره آبی پوشان در میانه میدان در فاز دفاعی تبدیل شده است. فرشید باقری ابتدا مورد توجه پرسپولیس و برانکو قرار گرفت و با این تیم هم قرارداد داخلی امضا کرد اما به یکباره سر از استقلال درآورد. او ابتدا عملکرد ضعیفی از خود نشان داد و صدای اعتراض هواداران را هم درآورد اما طولی نکشید که به بازیکنی کلیدی و تاثیر گذار تبدیل شد.

فرشید باقری الان از بهترین بازیکنان استقلال است و نقش یک فرمانده مقتدر را در میانه میدان به خوبی ایفا می کند. او با توجه به قامت بلندی که دارد ضربات سر را خیلی خوب می زند و برابر العین هم تک گل تیمش را به ثمر رساند. او شوت های دقیقی از راه دور می زند و برابر سپیدرود هم به خوبی چنین چیزی را ثابت کرد و گل های حساسی برای تیمش به ثمر رسانده است.

درباره این هافبک دفاعی باید این را هم بگویم که او در بازیسازی هم به تیمش کمک می کند پاس های قطری و عرضی دقیقی برای مهاجمان و هافبک های کناری ارسال می کند و همه نشان های یک هافبک دفاعی خوب را دارد و استقلال با درخشش این بازیکن دیگر امید ابراهیمی را به فراموشی سپرده است و باید هم چنین بازیکنی مورد علاقه شفر و هواداران باشد.