قابل توجه بانوان با حجاب
گروه: . / اجتماعی
تاریخ: 12:38 :: 2018/07/17
هتل های مناسب بانوان با حجاب در آنتالیا ‎

آنتالیا با سواحل ماسه ای خود در تمام طول سال محبوب گردشگران است. در بین گردشگران انتخاب هتل یکی از مهم ترین چالش ها محسوب می شود. در این بین مسلمانان همیشه با چالش انتخاب هتل در مقاصد ساحلی مواجه هستند. در این مقاله سعی شده تا هتل های که مناسب مسلمانان است را معرفی کنیم. […]

آنتالیا با سواحل ماسه ای خود در تمام طول سال محبوب گردشگران است. در بین گردشگران انتخاب هتل یکی از مهم ترین چالش ها محسوب می شود. در این بین مسلمانان همیشه با چالش انتخاب هتل در مقاصد ساحلی مواجه هستند. در این مقاله سعی شده تا هتل های که مناسب مسلمانان است را معرفی کنیم. هر چند این هتل ها برای مسلمانان ساخته نشده اند اما سعی دارند اصول اولیه دین مسلمانان را رعایت کنند برای مثال تمامی هتل های معرفی شده غذاهای حلال ارائه می دهند.

Elips Royal Hotel & SPA 

هتل Elips Royal Hotel & SPA در بخش قدیمی شهر و در نزدیکی مرکز خرید مارک آنتالیا قرار دارد. این هتل تا ساحل دریا و دروازه ی هادریان ۲٫۵ کیلومتر فاصله دارد. تمامی غذاهای هتل ۱۰۰ درصد حلال هستند و هیچ نوشیدنی الکلی سرو نمی شود.  استخر، سالن ماساژ و باشگاه هتل سر پوشیده است که در صورت درخواست برای ساعات خاصی از روز یا هفته می توانید رزرو کنید. چشم انداز اتاقهای هتل شامل موزه آنتالیا، بخش قدیمی شهر و برج ساعت است.

Hotel Oscar 

هتل اسکار در منطقه کالیچی آنتالیا قرار دارد. هتل تا ساحل تنها ۸ دقیقه پیاده روی دارد. هتل دارای استخری در میان باغ پرتغال است. این هتل برای مسلمانان ساخته نشده است اما از مسلمانان استقبال می کند. غذاهای این هتل تماما حلال می باشد و در صورتی که اعلام کنید مسلمان هستید هیچ نوشیدنی الکی در مینی بار شما قرار نمی دهند. سالن ماساژ و باشگاه هتل امکان رزرو شدن برای ساعت خاصی از روز را دارد.

هتل ۱۲۰۷

هتل ۱۲۰۷ یک بوتیک هتل لوکس در مرکز آنتالیا در بخش قدیمی شهر قرار دارد. این هتل که در قلب  محله ی کالیچی است، اتاقهای کاملا مجهز و لوکسی دارد.  تمامی غذاها و نوشیدنی های در رستوران، کافه، مینی بار هتل ۱۰۰ درصد حلال هستند. هتل دارای باغ اختصاصی، کتابخانه، سوییت ماه عسل و اتاق سیگار دارد.

Side Rose Hotel

هتل رز در شهر Side انتالیا واقع شده است. این هتل تا ساحل ۷ دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد. تمامی غذاهای که در این هتل ارائه می شود حلال هستند. نوشیدنی الکلی در بخش های مختلف هتل سرو نمی شود. هتل دارای سالن اسپا (ماساژ) و استخرهای رو باز ویژه خانم های و خانواده ها است. این امکانات در روزها و ساعات خاصی رعایت کامل حریم خصوصی به صورت جداگانه خدمات ارائه می دهد. هتل رز که کاملا خانوادگی است تماما امکانات رفاهی و تفریحی مناسب خانواده ها و کودکان را در خود دارد.  هتل براساس فصل خدمات تفریحی مانند رفتینگ، والیبال ساحلی، دارت و میز تنیس نیز ارائه می دهد.

ALTIS RESORT HOTEL & SPA

هتل دارای ساحل اختصاصی است با چشم انداز کامل دریای مدیترانه است. هتل التیس در شهر بلک (Belek) آنتالیا واقع شده است و یک هتل کاملا خانوادگی محسوب می شود. غذاها در تمامی رستوران ها و کافه های هتل حلال هستند. نوشیدنی های الکی نیز در این هتل سرو نمی شود. این هتل در روزها و ساعات خاصی از روز سالن ماساژ و استخرهای رو باز ویژه خانم ها و خانواده ها دارد. همچنین این هتل دارای استخر سرپوشیده است که به صورت اختصاصی به خانواده ها یا خانم ها خدمات ارائه می دهد