تاریخ: 17:54 :: 2019/03/05
افشاگری جدید علیه حقیقی در درگیری با خطیر ، این بار از زبان مدیر ورزشگاه انقلاب

مدیر مجموعه انقلاب: حقیقی ، قرارداد رسمی با مجموعه انقلاب نداشت

مدیر مجموعه انقلاب گفت: حقیقی قرارداد رسمی با مجموعه ورزشی انقلاب نداشت و ما با او مساعدت کردیم؛ متاسفانه او این رفتارهای بد را انجام داد که درنهایت منجر به درگیری شد.

لاله مدیر مجموعه انقلاب در تایید حرف های خطیر اعلام کرد که حقیقی با این مجموعه قرارداد رسمی نداشت.

«معاون مجموعه ورزشی انقلاب هم کنار بنده حضور داشتند. اظهاراتم را نوشتم و ایشان هم اظهارات‌شان را نوشتند. مشخص شد که ایشان ( حقیقی ) اصلا قراردادی نداشته و ورودشان غیرقانونی بوده و تمام صحبت‌هایی که در مورد داشتن قرارداد با مجموعه می‌کنند، کذب محض است. حتی بعد از سوال از حراست مجموعه مشخص شد که ایشان سابقه ضرب و جرح با ماموران حراست همان مجموعه را هم داشتند.

خود مجموعه انقلاب هم از ایشان در همانجا شکایت کردند. ایشان هم تشریف آوردند و اظهارات خود را بیان کردند که من شناختی از آقای خطیر نداشتم. من هم آنجا تاکید کردم اینکه ایشان اگر من را می‌شناخت شاید با من درگیری فیزیکی ایجاد نمی‌کرد اما اگر جای من یک شهروند عادی بود چه می‌شد؟ من کوتاه نمی‌آیم و تا آخر پرونده هم هستم. بعد به پزشکی‌قانونی رفتم و بعد هم به بیمارستان آتیه.»

این بخشی از صحبت‌های علیرضا خطیر، معاون باشگاه استقلال  است.

«سه ماه هست که اینجا رفت‌و‌آمد داریم. بدون قرارداد اجازه تمرین نمی‌دهند. می‌دانید برای ورود به مجموعه انقلاب یا باید کارت تردد داشته باشید یا قرارداد یا کارت عضویت در غیر این صورت باید بابت هر بار ورود پول بدهید. ما با قراردادی که داشتیم، وارد می‌شدیم و حتی رئیس مجموعه بعد از اتفاق رخ داده گفت قصد داشته با علیرضا در مورد قرارداد تازه بااستقلال صحبت کند.»

این هم پاسخ محمد خدیری در مورد قرارداد رسمی حقیقی با مجموعه انقلاب که در این مصاحبه که مربی حقیقی شنبه گذشته انجام داده به صراحت اعلام کرده دروازه‌بان سابق تیم‌ملی تحت قرارداد با مجموعه ورزشی انقلاب بود.

این وسط اما مشخص نیست حق با کدام است. به هر حال منطقی نیست همزمان یک شخص و یک باشگاه برای استفاده از یک زمین قرارداد داشته باشند.

در همین خصوص هیچ گزینه‌ای بهتر از مدیریت باشگاه انقلاب ندیدیم تا از زبان وی واقعیت ماجرا را جویا شویم. در هر صورت باید مشخص می‌شد که چه کسی این وسط درخصوص دارا بودن قرارداد با مجموعه ورزشی انقلاب، راست نمی‌گوید؛ خطیر یا حقیقی!

بر همین اساس با محمد لاله، مدیر مجموعه ورزشی انقلاب تماس گرفته تا صحت و سقم قضیه را از وی جویا شود. وی در ابتدای کار خیلی تمایلی به مصاحبه نداشت و بعد از چند دقیقه‌ای کلنجار با وی، مقرر شد تا ابتدای به امر تحقیقاتش را در این خصوص تکمیل کرده و سپس پاسخگو باشد.

لاله در این مورد که آیا حقیقی با باشگاه انقلاب قراردادی داشته یا خیر گفت:

«حقیقی در تاریخ ۱۵ آبان‌ماه در نامه‌ای به مدیر شرکت توسعه و تجهیز درخواست کرد چون درحال سپری کردن دوران نقاهت است، با مساعدتی که می‌شود؛ بتواند یکی دو روز در هفته در باشگاه انقلاب به تمرین بپردازد. مدیر شرکت توسعه و تجهیز این نامه را برای مجموعه انقلاب پاراف کرد و از آنجایی که حقیقی یک چهره ورزشی ملی محسوب شده و در آن فاصله زمانی نیز زمین چمن فوق، بهره‌برداری نداشت، با درخواست وی موافقت کردیم.»

وی افزود:

«بنابراین حقیقی قرارداد رسمی با مجموعه ورزشی انقلاب نداشت و ما با او مساعدت کردیم؛ متاسفانه او این رفتارهای بد را انجام داد که درنهایت منجر به درگیری شد. حقیقی چهره شناخته شده ملی محسوب می‌شود و ما هم طبق وظیفه می‌خواستیم به او در دوران نقاهت کمک کنیم، اما حقیقی رفتار خوبی نکرد و کارهایش دور از انتظار بود. باز هم تاکید می‌کنم که حقیقی با ما قراردادی نداشت و ما با او مساعدت کردیم تا بتواند در زمین چمن مجموعه انقلاب تمرین کند.»

مدیریت مجموعه ورزشی انقلاب درباره ادعای خطیر، معاونت استقلال مبنی‌بر داشتن قرارداد این باشگاه با زمین چمن مجموعه انقلاب، ضمن تایید اظهارات خطیر گفت:

«در حال حاضر به ازای اینکه باشگاه استقلال چمن طبیعی مجموعه انقلاب را ریکاوری و هوادهی کرده و کارهایش را انجام می‌دهد و اجاره زمین را نیز به مدت یک فصل پرداخت کرده، مقرر شده تا این تیم تمریناتش را در این زمین انجام بدهد و دقیقا در اولین روز بهره‌برداری باشگاه استقلال از زمین انقلاب، این تداخل زمانی بین تمرین طرفین ایجاد و درنهایت منجر به درگیری بین آقایان خطیر و حقیقی شد. باشگاه استقلال با دستور مدیریت شرکت توسعه و تجهیز تحت قرار دارد با مجموعه انقلاب بوده و مشکلی برای تمرین در این مجموعه نداشته است.»

لاله درباره اینکه آیا ادعای حقیقی درباره فحاشی خطیر به وی صحت دارد یا خیر گفت:

«اصلا به این موضوع ورود نکردم و حراست این قضیه را بررسی کرده است.»