تاریخ: 8:46 :: 2019/03/04
کشف اسلحه از خواننده زیرزمینی

درپی انتشار خبری در مورد دستگیری یک خواننده زیرزمینی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی، درباره این پرونده گفت: مدتی قبل شکایتی به پلیس واصل شد که در آن شاکی اعلام کرده بود که از سوی فردی تهدید به قتل با اسلحه شده است که در همین راستا مأموران پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات مأموران مشخص شد که متهم یک خواننده زیرزمینی است که با اسم مستعار فعالیت می‌کند، گفت: در ادامه تحقیقات، کارآگاهان پی بردند که این فرد با اسلحه اقدام به تهدید افراد دیگری نیز کرده است.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اقدامات مأموران برای شناسایی و دستگیری این فرد گفت: با اخذ مجوز از مقام قضائی، مأموران این فرد را در محله قصرالدشت شناسایی و در عملیاتی دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

گودرزی با بیان اینکه در تحقیقات تکمیلی از این فرد مشخص شد که وی مرتکب سرقت نیز شده است که در انجام بازجویی‌ها به سرقت خودروی سواری نیز اعتراف کرد.

وی درباره انگیزه متهم از تهدید با اسلحه نیز گفت: متهم در اظهارات خود معترف شد که برای قدرتنمایی و زهرچشم گرفتن از شماری از نزدیکانش آنان را با اسلحه تهدید کرده است.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ اضافه کرد: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و به همراه اسلحه مکشوفه برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.