تاریخ: 11:45 :: 2018/12/24
واکنش غیرمستقیم «رامبد جوان» به حاشیه‌ها: نگار هم بهتون سلام مى رسونه!

رامبد جوان با انتشار عکسش با نگار جواهریان و نوشتن جمله «نگار هم بهتون سلام مى رسونه» به حاشیه‌های زندگی‌اش واکنش نشان داد.

رامبد جوان با انتشار این عکس نوشت: سلام به همه ى شما عزیزان.
١- خیلى خیلى ممنونم از همه ى شما مهربونا که به شکلها و جملات مختلف تولدم رو تبریک گفتین و انرژى درجه یک و زیادى بهم دادین.
٢-حمایتتون از خندوانه همچنان برامون فوق العاده ارزشمنده و انگیزه ى فراوون براى ادامه ى راه بهمون مى ده. ما هم مثل همیشه تلاشمون رو مى کنیم دقایقى سرحال و گرم و باانرژى براتون به وجود بیاریم.
٣- بعضیها از غر زدن و منفى بودن و معترض بودن به همه چى و همه چى لذت مى برن و ما هم مزاحمشون نمى شیم ولى این اصولا نگران کننده است چون قطعا اولین و آخرین آسیب به روح و روان خودشونه. روش من اینه که خودم رو سرحال و مثبت نگه دارم و براى تغییر مثبت چیزایى که مى تونم فکر و عمل کنم. (ویدیویى که از غروب در صفحه ام گذاشتم براى انتشار لذت بود. من در برج زندگى نمى کنم اونجا خندوانه است)
۴- قانون مورفى خیلى زود اکران مى شه و حتما براى تماشاش به سینما برین چون فیلم دیدن در سالن سینما یه حال دیگه اى داره که قطعا تو خونه نداره.سعى کردیم فیلمى بسازیم که از تماشاش پشیمون نشین.
۵-ویدیوهایى که با عزیزان خنداننده شو ساختیم براى آموزش قوانین مورفیه به اونهایى که چیزى از مورفى و قوانینش نمى دونن و البته تبلیغ فیلممون.وگرنه از نظر ساختار هیچ ربطى به فیلممون نداره. بعضى ها حوصله ى فکر کردن ندارن.
۶-جمله ى بخند فردا روز بدتریه جمله مورفیه چون معتقده همیشه، همه چى بر اساس بدشانسى شکل مى گیره. فیلم رو تماشا کنین متوجه مى شین که ماجرا چیه و موضع ما نسبت به این تفکر چیه.
٧- نگار هم بهتون سلام مى رسونه.
٨-دوستتون دارم.
٩-عالى باشین.
١٠- اوه اوه فردا افتتاحیه ى فیلم قانون مورفیه و کلى هیجان دارم.
١١- به زودى کلى با هم قرار مى ذاریم براى تماشاى فیلممون در تهران و شهرستانها.
١٢- مخلص