محرابی:
تاریخ: 11:15 :: 2018/12/22
قهرمانی من به درد صاحب خانه‌ام نمی‌خورد!

بوکسور سابق تیم ملی در وزن 75 کیلوگرم، گفت: اگر رئیس فدراسیون به قول‌هایی که انجام داده عمل کند حاضرم به اردوهای تیم ملی بروم در غیر این صورت نمی‌توانم زن و بچه‌ام را گرسنه رها کنم.

 با اعلام اکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس نفرات دعوت شده به مرحله جدید اردوهای تیم ملی بزرگسالان باید از روز ۵ مهر ماه در سالن بوکس آکادمی ملی المپیک حضور پیدا کند. سجاد محرابی نماینده وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی که پیش از بازی‌های آسیایی اندونزی با شعار جوان‌گرایی در بوکس ایران از تیم ملی کنار گذاشته شده بود در این دوره شاهدیم به اردوها دعوت شده است.

سجاد محرابی در پاسخ به این سؤال که نام شما هم در بین لیست دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی دیده می‌شود، آیا شما از ۵ دی ماه به نفرات دعوت‌ شده به اردوی تیم ملی ملحق خواهید شد یا خیر، گفت: اگر شرایط مهیا نشود قطعاً به اردوها نمی‌روم برای چه با شرایط فعلی به اردوها بروم؟ شک نکنید موقعیت حضور تیم ملی بوکس را دوست دارم در این مدت برخی‌ها از من سؤال کردند که آیا از تیم ملی خداحافظی کرده‌ام یا خیر، اما جواب من این بود که هنوز می‌توانم در تیم ملی افتخارآفرینی کنم و فعلاً تصمیمی برای خداحافظی ندارم. در هر صورت اگر رئیس فدراسیون به قول‌هایی که انجام داده عمل کند حاضرم به اردوهای تیم ملی بروم در غیر این صورت و با شرایطی که بوکس ایران دارد نمی‌توانم کار و زندگی‌ام را رها کنم و به اردوها بروم.

وی در پاسخ به این سؤال که شرایط شما برای بازگشت به اردوی تیم ملی چیست، عنوان کرد: به هر حال زندگی خرج دارد اگر شرایط را فراهم کنند من حاضرم در اردوهای تیم ملی حضور داشته باشم. شما نگاه کنید من اگر به رستوران بروم و یا از یک قصابی بخواهم خرید کنم اگر به آنها بگویم قهرمان هستم و هیچ پولی برای پرداخت هزینه ندارم آنها حتی حاضر نمی‌شوند من وارد رستوران و یا مغازه قصابی آنها بشوم. صاحبخانه کرایه می‌خواهد قهرمان بودن من دردی از دردهای صاحبخانه را دوا نمی‌کند، به او یک ماه کرایه ندهم ماه دوم عذر من را می‌خواهد، فدراسیون هم بیاید خرج و کرایه خانه من را بدهد و من حاضرم در اردوهای تیم ملی حضور پیدا کنم اما در غیر این صورت نمی‌توانم کار و زندگی‌ام را رها کنم.

محرابی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: وقتی فدراسیون حاضر نیست حقوق به ما بدهد، غذای خوب و خوابگاه خوبی را برای ما در نظر بگیرد من هم نمی‌توانم در اردوهای تیم ملی حضور پیدا کنم، بوکس به من خیلی بدهکار است. من دنبال مدال المپیک جهانی هستم اما با این شرایط نمی‌توانم کل زندگی‌ام را رها کنم و به اردوها بروم. من زن و بچه‌دار هستم و نمی‌توانم آنها را گرسنه رها کنم و در اردوهای تیم ملی بدون هیچ حقوقی حضور پیدا کنم.