اولین تغییر رسمی در فدراسیون فوتبال
تاریخ: 16:52 :: 2018/12/06
خطر تعلیق فوتبال نزدیک تر از همیشه

اولین تغییر در چارچوب قانون منع بکارگیری بازنشستگان در فدراسیون فوتبال ایران انجام شد.

در چند ماه گذشته همواره بحث منع بکارگیری از بازنشستگان در فدراسیون فوتبال ایران داغ بوده است که با تهدید واضح اینفانتینو ریاست فدراسیون جهانی فوتبال تا حدودی این بحث فروکش کرد اما گویا مجلس کماکان پیگیر این قانون بوده است و اولین تغییرات را در فوتبال ایران اعمال کرد.

 

با قبول شدن استعفای محمدرضا ساکت از سوی مهدی تاج، ابراهیم شکوری از این پس به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال فعالیت خواهد کرد. از سوی دیگر گفته می‌شود به زودی مهدی شیعی عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال جایگزین مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون خواهد شد.

با توجه به تذکراتی که بارها از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون جهانی فوتبال به فدراسیون کشورمان بنابر ایجاد هیچ‌گونه تغییری در این فدراسیون، اعلام شده بود باید دید که آیا این تغییرات باعث تعلیق فوتبال ایران در آستانه جام ملت‌های آسیا خواهد شد یا اینکه این ماجرا ختم به خیر می‌شود.

البته در حال حاضر و با توجه به اجبار به مستقل بودن و عدم دخالت دولت در تمامی امور فدراسیون‌ها در سطح جهانی و اتفاقی بر ضد این عقیده در فدراسیون کشورمان باید هر لحظه منتظر خبر تعلیق فوتبال کشورمان از سوی فدراسیون جهانی فوتبال باشیم که می‌توان آن را به منزله نابودی نسلی با استعداد در فوتبال ایران دانست.