تکواندوی ارتش های جهان
تاریخ: 12:59 :: 2018/11/30
کاظمی بر سکوی قهرمانی جهان ایستاد

تکواندوکار وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان موفق شد با غلبه بر تمامی حریفان خود بر سکوی قهرمانی مسابقات ارتش‌های جهان بایستد و نشان طلا را از آن خود کند.

بیست‌وچهارمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی ارتش‌های جهان ۲۰۱۸ در هشت وزن و دو گروه مردان و زنان از روز گذشته (پنجشنبه – ۸ آذر ماه) به میزبانی ریو دو ژانیرو برزیل آغاز شد و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.

در روز نخست این رقابت‌ها مبارزات اوزان ۵۸- و ۸۰- کیلوگرم گروه مردان پیگیری شد که محمد کاظمی در وزن ۵۸- کیلوگرم و عرفان ناظمی در وزن ۸۰- کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفتند.

محمد کاظمی، نماینده وزن دوم کشورمان در نخستین دیدار به مصاف «کارلوس رودریگوئز» از اکوادور رفت و ۲۰ بر صفر به برتری رسید. وی در ادامه موفق شد «باراک الراشدی» از کویت را ۲۰ بر صفر شکست دهد، سپس رو در روی «الکسی رودنیک» از روسیه قرار گرفت و ۱۷ بر ۶ به برتری رسید تا به فینال راه پیدا کند.

تکواندوکار وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان در فینال با «یوشوای لیانگ» چینی مبارزه کرد و ۳۱ بر ۲۶ پیروز شد و مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را بر گردن آویخت.

گفتنی است؛ هدایت این تیم برعهده محمدرضا زوار به عنوان سرمربی و علی نعیمی و جلال چروکی به عنوان مربی است. علی خلیلی نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.