گروه: : / وبگردی
تاریخ: 11:23 :: 2018/11/27
سگی که در ۳ فیلم بازی کرده است!!!

«اُلیویا» سگ مینیاتوری سفید رنگی است که در سه فیلم «بیوه‌ها»، «شب بازی» و «سیری‌ناپذیر» ظاهر شده است.

 «اُلیویا» سگ مینیاتوری سفید رنگی است که در سه فیلم «بیوه‌ها» «شب بازی» و «سیری‌ناپذیر» ظاهر شده است.

این سگ سفید از نژاد «تریِر وست هایلند» حدود ۷ کیلوگرم وزن دارد. «ویولا دِیویس» هنرپیشه فیلم «بیوه‌ها» که گفته بود از سگ‌ها متنفر است و آنها را زننده و تنفرانگیز خوانده بود، در کار با این سگ در جریان ساخت این فیلم نسبت به آن اینچنین احساسی نداشته و از کار با این سگ احساس رضایت کرده بود.

«جِیسون بِیتمن» هنرپیشه فیلم «بازی شب» در مورد اُلیویا سگ هنرپیشه گفته بود: این سگ در کارش در جریان فیلمبرداری بسیار جدی بود و اصلا مضطرب نبود.

این سگ کوچک ۳ ساله این روزها بازار پررونقی برای خود در سینمای هالیوود دست و پا کرده است. اُلیویا البته یک استاد و مربی دارد که در انجام و بازی صحنه‌ها به او کمک می‌کند.

اسکار بخشی برای اعطای جایزه به حیوانات ندارد لیکن جایزه نخل سگ یا «Palm Dog Award» در خلال جشنواره کن وجود دارد که توسط «انجمن بین‌المللی منتقدین» اهدا می‌شود که به این دلیل که امسال هیچ کدام از سه فیلمی را که اُلیویا سگ کوچولوی سفیدرنگ در آنها ایفای نقش کرده، در کن اکران نشده است، در این بخش مورد ارزیابی قرار نمی‌گیرد. این جایزه که مخصوص سگ‌هاست از سال ۲۰۰۱ به جشنواره فیلم کن افزوده شد و به برنده آن یک قلاده از جنس چرم که روی آن PALM DOG حک شده اهدا می‌شود.

فیلم «بیوه‌ها» با بازی اُلیویا در حال حاضر در سینماهای نیوزیلند در حال اکران است. در فیلم تحسین شده «بیوه‌ها» توسط منتقدین اثر «استیو مک‌کوئین»، اُلیویا در نقش یک سگ خانگی متعلق به زنی عزادار همسر فوت شده‌اش ظاهر می‌شود که توسط گروه گانگستر خلافکار و در ازای بدهکاری همسرش برای آن‌ها کار می‌کند.