رئیس سازمان بسیج مستضعفین: با دولت اعلام همکاری می‌کنیم
تاریخ: 12:19 :: 2018/11/20
آمریکا نمی‌داند حربه فشار اقتصادی در انقلاب اسلامی تاثیری ندارد

سردار غیب پرور گفت: با دولت اعلام آمادگی برای همکاری کرده این امروز نیز در کنار حرم اعلام آمادگی می‌کنیم که در بسیج ظرفیت زیادی وجود دارد.

سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستشعفین در مراسم تجدید میثاق هزاران نفر از بسیجیان ولایت با آرمان‌های امام خمینی (ره) گفت: درود بر شهدا و امام ره که باعث عظمت اسلام شدند. بسیج هدیه الهی بعد از انقلاب اسلامی و تحفه‌ای که انقلاب اسلامی را تا امروز استمرار داشته است. بسیج لشکریان بی هیاهو و بی توقع در عرصه مجاهدت تمام قد ایستاده اند. درود خدا بر بسیجیانی که پای انقلاب ایستاده اند.

وی افزود: یقینا رمز استمرار انقلاب ایستادگی و مقاومت است. اگر ایستادگی نبود امروز نه خبری از عزت و نه استقلال و سربلندی ایران بود. این مقاومت ملت غیور نسخه‌ای بر جهانیان ارایه کرد. امروز همه کشور‌ها دریافتند که ایستادگی و مقاومت در دین خدا عامل موفقیت است. ایران چهل سال است که این مقاومت را تجربه می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستشعفین گفت: هشت سال جنگ تحمیلی از نمونه سختی‌ها و فشار‌های دشمنان علیه ما بود و جوانان ما پای آن ایستادند و مقاومت کردند. دشمن خوب دریافته است که ایران ملت صبور مقاوم و بابصیرت است. بسیجیان و مردم عزیز باید بدانند که دشمن می‌خواهد روحیه مقاومت و مردانگی را از ما بگیرد. زمانی که این صفات از ما سلب شود دلیلی برای بقای ما نیست.

غیب پرور با اشاره به مشکلات اقتصادی ادامه داد: مشکلات اقتصادی و معیستی مردم ما را رنج می‌دهد و کسی راضی نیست، اما این دوران سپری خواهد شد. آمریکا نمی‌داند که این حربه کارساز نخواهد بود. این حربه در انقلاب تاثیری ندارد و این آمریکا است که دچار اضمحلال خواهد شد. آمریکا درون خود را نمی‌تواند مدیریت کند. در کالیفرنیا نتوانستند آتش سوزی را مهار کنند چه برسد بخواهد در ایران کاری کنند لذا ادعای آن‌ها برای مدیریت جهان مهال است و نباید هیاهو کنند. ما صحنه انقلاب را خالی نمی‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستشعفین گفت: رژیم صهیونیستی رژیم جعلی پست و حقیر است و از اساس وجودش غیرقانونی است و امام این رژیم را سرطانی خوانده و باید از جهان محو شود. ما منتظر روزی هستیم که نامی از اسراییل وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه جوانان ما انقلاب، دین خدا، امام، معرفت داخلی و ظلم دشمنان را می‌شناسند گفت: جوانان ما در تداوم انقلاب اسلام به حفظ منافع ملی کشور سرانجام شده است لذا حضور جوانان ما در عرصه انقلاب بسیار تاثیر گذار است. در کشور ما همه باید باور کنند جوانان بزرگترین سرمایه کشور هستند اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی با افتخار بماند و در جهان آقایی کنیم هیچ راهی نداریم که جوانان کشور را باور کنیم. جوانانی که خود را اثبات کرده اند.

غیب پرور در انتها گفت: ما امروز در کنار حرم امروز اعلام آمادگی برای همکاری با دولت می‌کنیم و می‌گوئیم که در بسیج ظرفیت زیادی وجود دارد. تا بحال با دولت همکاری‌های زیادی شده، اما کافی نیست. بسیج در بخش کشاورزی و صنعت طرح‌های زیادی دارد. بسیج در عرصه‌های علم و فناوری می‌تواند حضور بی بدیل داستا باشد و نیاز‌های انقلاب را رفع کند. ما منتظر کسی نمی‌مانیم، اما بهتر است زمینه‌ها ی بیشتری فراهم شود.