نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری
گروه: . / فرهنگی
تاریخ: 11:52 :: 2018/11/20
برای شکست توطئه‌های دشمنان باید متحد باشیم

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: برای پیشبرد اهداف انقلاب و شکست توطئه های دشمنان باید متحد و یک صدا باشیم. آیت‌الله امان الله نریمانی به مناسبت هفته وحدت با تاکید بر اینکه اختلاف و تفرقه در اسلام جایی ندارد، افزود: اختلافی که به درگیری، جدایی، تهدید و نفی کردن منجر شود در […]

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: برای پیشبرد اهداف انقلاب و شکست توطئه های دشمنان باید متحد و یک صدا باشیم.

آیت‌الله امان الله نریمانی به مناسبت هفته وحدت با تاکید بر اینکه اختلاف و تفرقه در اسلام جایی ندارد، افزود: اختلافی که به درگیری، جدایی، تهدید و نفی کردن منجر شود در اسلام پذیرفتنی نیست.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در ادامه اختلاف و تفرقه را با اختلاف نظر متفاوت دانست و اظهار کرد: وجود اختلاف نظر حتی در میان اعضای یک خانواده هم اجتناب‌ناپذیر است و اصلا اختلاف نظر لازمه پیشرفت است، اما این موضوع با اختلاف و تفرقه در تضاد است.

وی در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره بر ضرورت اتحاد تاکید دارند، اضافه کرد: همه ما از قوای سه گانه گرفته تا دولت و مردم باید برای داشتن اتحاد دست به دست هم دهیم زیرا برای پیشبرد اهداف خود و شکست دشمنان باید یک صدا باشیم.

وی با بیان اینکه تا زمانی که وحدت داشته باشیم و پشت سر رهبری حرکت کنیم هیچ خطری ما را تهدید نخواهد کرد، گفت: اگر عده‌ای در داخل کشور حرف دشمنان را می‌زنند و مردم را به سمت خواست دشمن سوق می‌دهند، باید هر طور شده و با کار فرهنگی بیدارشان کرد و یا در غیر این صورت منزوی شان کرد.دشمنان اسلام نه فقط امروز و نه فقط در ایران اسلامی، بلکه در طول تاریخ و در همه جا به دنبال ایجاد تفرقه در بین مسلمانان برای رسیدن به اهدافشان هستند.

آیت‌الله نریمانی ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی را خنثی کننده تهدیدات دشمن در همه زمان‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و با اشاره به تهدیدات کنونی دشمن، اظهار کرد: همه ما باز هم سختی‌ها را تحمل می‌کنیم به امید اینکه  تهدیدها و تحریم‌ها سبب نشود چراغ سبز به دشمن نشان دهیم و در این راه تمامی مسئولین باید برای حل مشکلات موجود تلاش کنند.