تاریخ: 11:59 :: 2018/11/18
درخواست اورژانس از پلیس برای شماره‌گذاری آمبولانس‌های جدید

سرپرست سازمان اورژانس کشور از آماده‌باش اورژانس برای طرح زمستانی خبر داد.

پیرحسین کولیوند در جلسه کمیته ویژه بررسی طرح زمستانی امسال که در شهرک آزمایش برگزار شد، گفت: امسال اورژانس برای طرح زمستانی در سراسر کشور آماده است و طرح خود را از حالا نیز آغاز کرده و اقدام به ارائه خدمات به مسافران می‌کند.

سرپرست اورژانس کشور افزود: لازم است برای بارش‌های شدید برف آمادگی داشته باشیم تا اگر مشابه برفی که در سال گذشته در تهران بارید را تجربه کردیم بتوانیم اقدامات خود را سریع تر و بهتر ارائه دهیم.

به گفته وی، امسال پایگاه‌های شهری و جاده‌ای را نیز و همچنین اورژانس هوایی را تقویت کرده‌ایم و حدود ۴۰۰ دستگاه آمبولانس جدید گرفته‌ایم که البته هنوز شماره گذاری نشده و از پلیس درخواست می‌کنیم که در شماره گذاری این آمبولانس‌ها با ما همکاری کنند.

کولیوند در ادامه به اقدامات اورژانس در اربعین امسال اشاره کرد و گفت: امسال با تدابیر اتخاذ شده در طرح اربعین با گروه بهداشت و درمان عراق نیز همکاری خوبی داشته‌ایم؛ به طوری که بیش از ۴۰۰ مصدوم عراقی را از طریق مرزها به کشور منتقل کرده و پس از درمان به شهرهایشان فرستادیم.

وی با بیان اینکه در اربعین امسال حتی یک مورد بیماری واگیردار نیز نداشتیم، افزود: همچنین امسال عوامل وزارت بهداشت اقدام به کنترل سلامت زائران هنگام ورود به کشور کردند.