تاریخ: 10:54 :: 2018/11/18
۳ هزار نیروگاه‌ خورشیدی می‌سازیم

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه بسیج به عرصه انرژی خورشیدی ورود پیدا کرده است، گفت: بسیج ساخت ۳ هزار واحد نیروگاهی ۵ کیلوواتی انرژی خورشیدی را این هفته آغاز می‌کنیم.

سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین به منظور اعلام برنامه های هفته بسیج در نشست خبری اظهار کرد: ۱۱۵۰ پروژه محرومیت زدایی را این هفته افتتاح و از ۳ هزار واحد کوچک و خانگی در حوزه اقتصاد مقاومتی رونمایی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در همین هفته ۶ هزار گروه جهادی به مناطق مختلف کشور اعزام می‌شوند، تصریح کرد: بسیج به عرصه انرژی خورشیدی ورود پیدا کرده است و ما ساخت ۳ هزار واحد نیروگاهی ۵ کیلوواتی انرژی خورشیدی را این هفته آغاز می‌کنیم و بنای ما این است که به نیروگاه‌های ۱۰۰ کیلوواتی برسیم.

غیب پرور با اشاره به طرح «ایران یار» بسیج گفت: در این طرح ۳۰ هزار دانش آموز از کارخانجات و صنایع تولیدی با هدف خودباوری بازدید می‌کنند تا بدانند چه ظرفیت عظیمی در حوزه اقتصادی در کشور وجود دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: از ۱۵۰۰ مدیر کارخانه و کارگاه‌های تولیدی و صاحبان صنایع بخش خصوصی و دولتی دعوت شده است که به مدارس بروند و توضیحاتی را درخصوص ظرفیت‌های اقتصادی ارائه دهند. جامعه مخاطب در این حوزه ۳۰۰ هزار دانش آموز خواهد بود.