گروه: .
تاریخ: 15:18 :: 2026/03/05
فرانسه پایگاه‌هایش در منطقه را در اختیار آمریکا می‌گذارد

سخنگوی ستاد کل ارتش به خبرگزاری فرانسه گفت: «به عنوان بخشی از روابط ما با ایالات متحده، حضور هواپیماهای آنها به طور موقت در پایگاه‌های ما در منطقه مجاز شده است.»

ارتش فرانسه در اقدامی خصمانه اعلام کرد که در جریان جنگ متجاوزانه آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران، به هواپیماهای آمریکایی در برخی از پایگاه‌های خود در خاورمیانه اجازه تردد داده است.

سخنگوی ستاد کل ارتش به خبرگزاری فرانسه گفت: «به عنوان بخشی از روابط ما با ایالات متحده، حضور هواپیماهای آنها به طور موقت در پایگاه‌های ما در منطقه مجاز شده است.»

به ادعای ارتش فرانسه، این هواپیماها به حفاظت از شرکای آنها در خلیج فارس کمک می‌کنند.

این تحرکات در شرایطی انجام می‌شود که ایران تحت حملات مشترک و متجاوزانه رژیم صهیونیستی و آمریکا قرار دارد و برخی از کشورهای اروپایی نیز در پشت پرده حمایت‌های لجستیکی فراهم می‌کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.