تاریخ: 15:54 :: 2023/11/29
بدرقه غریبانه پروانه معصومی به خانه ابدی؛ غیبت مدیران و سلبریتی‌ها

مراسم خاکسپاری پیکر پروانه معصومی چهارشنبه (هشتم آذر ماه) در امامزاده ابوطالب منطقه فرحزاد تهران برگزار شد.

 مراسم خاکسپاری پیکر مرحومه پروانه معصومی چهارشنبه (هشتم آذر ماه) در غیبت قابل تامل مدیران ارشد فرهنگی و هنری و همچنین هنرمندان در امامزاده ابوطالب منطقه فرحزاد تهران برگزار شد.

براساس این گزارش، محمود سالاری معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید شاه‌حاتمی از مدیران سابق فرهنگی، علی دهکردی مدیرعامل خانه سینما، نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون، سید احمد میرعلایی تهیه‌کننده سینما و مدیرعامل اسبق بنیاد سینمایی فارابی به همراه حسین طلابیگی از مدیران سازمان سینمایی تنها افراد شناخته شده در مراسم خاکسپاری مرحومه پروانه معصومی بودند.

احمد میرعلایی که سابقه همکاری با این سینماگر فقید را در سریال یوسف پیامبر داشت در سخنانی اظهار داشت:  پروانه معصومی فقط هنرمندِ مقابل دوربین نبود او هنرمندی مردمی بود. جمیع مردم ایران از درگذشت او متاثر شدند. مراد ایشان شهدای گمنام بود. فوت ایشان همزمان با ایام سوگواری و ایام فاطمیه بی‌دلیل نیست.

وی افزود:ایشان انسان‌گونه زندگی کردند. نام ایشان سکینه بود. به آرامش رسیدن ایشان نشان از همین نام است. ایشان همنام اسمش خصلتی سکینه داشت.  امروز سینما انسان بزرگی را از دست داد. خدا همه هنرمندان را شاد کند، روز گذشته هم خانم بیتا فرهی به خاک سپرده شدند. خداوند هنرمندان را با اباعبدالله محشور کند و فاصله‌ای بین ما با شهدایمان نیفتد؛ چراکه این شهدا هنرمندان واقعی بودند.

علی دهکردی مدیرعامل خانه سینما هم در این مراسم در سخنانی گفت: همه ما ایشان را دوست داشتیم. یک ستاره واقعی و باارزش را از دست دادیم.

براساس پیگیری خبرنگار سینمایی فارس، دلیل عدم حضور مدیران سینمایی در مراسم خاکسپاری مرحومه پروانه معصومی سفر استانی به یزد و دیدار با فعالان سینمایی این استان عنوان شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.