تاریخ: 14:20 :: 2023/11/27
وزیر دفاع : اشراف ما باعث شده آمریکایی‌ها هر اتفاقی را به ما نسبت دهند/ در منطقه حرف اول را می‌زنیم/ روسیه و چین در آینده بیشتر درگیر صحنه غزه خواهند شد

وزیر دفاع درباره سفر وزیر امورخارجه روسیه به برخی کشورها درخصوص حل و فصل بحران غزه اظهار داشت: روسیه و چین در آینده بیشتر درگیر این صحنه می‌شوند و تاثیر بیشتری خواهند داشت.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ما در حوزه منطقه‌ای از اشراف کاملی برخورداریم اینکه آمریکایی‌ها هر اتفاقی رخ می‌دهد به ما نسبت می‌دهند برای این است که می‌دانند ما اشراف داریم و این اشراف باعث شده هر اتفاقی در هر کجا رخ می‌دهد به ما نسبت دهند.
به گزارش ایرنا، امیر محمدرضا آشتیانی درخصوص این‌که پس از پایان تحریم‌های تسلیحاتی، غرب اعلام کرد تحریم‌های دیگری علیه ایران وضع خواهد کرد، گفت: ما در زمینه تسلیحاتی پیشرفت‌های بسیار بزرگی داشتیم و تمام این پیشرفت‌ها هم در دوران تحریم بوده است. در حال حاضر هم که فضای بازتری وجود دارد، قطعاً به این پیشرفت‌ها اضافه خواهد شد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: ما در بخش‌های مختلف، در صادرات، در ارتباط با کشورها و تعاملات با کشورهای دیگر درخصوص مباحث نظامی قطعا توفیقات بیشتری به دست خواهیم آورد و این چیزهایی که آمریکا می‌گوید غالبا شعار و فرافکنی است و هیچ کدام اعتبار ندارد.
وی درباره اشراف منطقه‌ای ایران در حوزه دفاعی عنوان کرد: ما در حوزه منطقه‌ای از اشراف کاملی برخورداریم اینکه آمریکایی‌ها هر اتفاقی رخ می‌دهد به ما نسبت می‌دهند برای این است که می‌دانند ما اشراف داریم و این اشراف باعث شده هر اتفاقی در هر کجا رخ می‌دهد به ما نسبت دهند.
امیرآشتیانی تاکید کرد: این دروغ‌پردازی‌هایی که به ما نسبت می‌دهند اشراف ما را نشان می‌دهد و اینکه توجه همه به ایران است و می‌دانند بالاخره ما هستیم که در سطح منطقه حرف اول را می‌زنیم.
وی درباره سفر وزیر امورخارجه روسیه به برخی کشورها درخصوص حل و فصل بحران غزه اظهار داشت: روسیه و چین در آینده بیشتر درگیر این صحنه می‌شوند و تاثیر بیشتری خواهند داشت.

دیدگاه ها بسته شده اند.