تاریخ: 11:09 :: 2023/10/23
سردار جلالی خبر داد: شناسایی و دفع ۱۰ حمله اساسی سایبری در یک سال اخیر

رییس سازمان پدافند غیرعامل گفت: از سال گذشته تا کنون توانستیم با کمک وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه، ۱۰ حمله اساسی سایبری را پیش از حمله شناسایی و دفع کنیم.

سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل صبح امروز در نشست خبری طی سخنانی اظهار داشت: امسال برای اولین مرتبه بعد از ۷۵ سال از اشغال فلسطین که ارتش رژیم تلاش می‌کرد در مردم و کشورها رعب و وحشتی ایجاد کند شکست خورد در حالیکه با شکست ارتش‌های عربی در جنگ ۶ روزه اسراییل برای خودش یک بازدارندگی ایجاد کرده بود و شاید ارتش‌های عربی بواسطه همین شکستها از مقابله با اسراییل طفره می‌رفتند.

وی افزود: این رژیم همچنین مدعی بود یک بازدارندگی در حوزه اطلاعاتی ایجاد کرده و قادر است هر توطئه‌ای را در نطفه خفه کند و استراتژی نظامی پیشدستانه داشت.

سردار جلالی ادامه داد: بعد از آنکه تفکر مقاومت با پیروزی انقلاب اسلامی بخصوص در لبنان توسعه پیدا کرد، حزب الله با عملیات‌های پی در پی علیه آمریکا و اسراییلی‌ها توانست آنها را از لبنان بیرون کند و با توسعه این تفکر در حماس و فلسطینی‌ها که تا حدودی مذاکره را در دستور کار داشتند، پروژه مقاومت در فلسطین رشد کرد.

وی تصریح کرد: امروز بعد از ۷۵ سال همه استراتژی‌های اسراییل شکست خورده و یک تهاجم دریایی، زمینی و هوایی توسط حماس شکل گرفت که موجب وارد آمدن بزرگترین تلفات به رژیم صهیونیستی شد.

رییس سازمان پدافند غیرعامل ادامه داد: در این مدل از جنگ تعریف برنده و بازنده نیازمند مقداری صبر و تحمل است همانطور که در جنگ ۳۳ روزه هم اسرائیل به همه خواسته‌های حزب الله تن داد امیدواریم این اتفاق برای حماس هم بیافتد.

جلالی در ادامه نشست خبری اظهار داشت: از سال گذشته تا کنون توانستیم با کمک وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه، ۱۰ حمله اساسی سایبری را پیش از حمله شناسایی و دفع کنیم.

وی افزود: در یک مورد مراجع اطلاعاتی به ما گفتند طی چند روز آینده به دیسپچینگ برق حمله خواهد شد ما در مدت کوتاه ۱۶ اقدام عملیاتی را طراحی کردیم و توانستیم با همکاری دوستان سایبری شرکت برق این حمله را شناسایی و دفع کنیم.

رییس سازمان پدافند غیرعامل تاکید کرد: با تکرار این الگوی عملیاتی توانستیم ۱۰ حمله اساسی سایبری را شناسایی و خنثی کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.