تاریخ: 15:13 :: 2023/09/05
نمایشگاه تخصصی بین‌المللی پارچه و صنایع وابسته برگزار می‌شود

نخستین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی پارچه و صنایع وابسته نیمه دوم شهریور در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار می‌شود.

نمایشگاه تخصصی بین المللی پارچه و صنایع وابسته یک رویداد ۴ روزه است که از ۱۷ تا ۲۱ شهریور در محل نمایشگاه‌های بین المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود. هدف از برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی بین المللی پارچه، نخ و صنایع وابسته آشنا شدن بازدیدکنندگان با شرکت‌های جدید و محصولات و تجهیزات بروز تولید نخ و پارچه است.

این رویداد محصولاتی مانند ماشین آلات ریسندگی و بافندگی، مواد اولیه، منسوجات، گلدوزی و منسوجات خانگی و غیره را در صنعت نساجی، پارچه و نخ به نمایش می‌گذارد.

نمایشگاه مورد اشاره به دلیل دارا بودن محصولات متنوع، هم برای غرفه داران و هم برای بازدید کنندگان، بستر اطلاع رسانی برای ارائه و یادگیری جدیدترین روندهای این صنعت است. در این نمایشگاه، شرکت‌کنندگان می‌توانند جدیدترین تکنولوژی‌ها، محصولات و خدمات مرتبط با صنعت نساجی را مشاهده کنند. همچنین، این نمایشگاه فرصتی برای برقراری ارتباطات تجاری و تبادل اطلاعات بین شرکت‌های مختلف است.

در نمایشگاه پارچه و صنایع وابسته تهران شرکت‌های مختلف از سراسر جهان جدیدترین محصولات نساجی خود در زمینه منسوجات خانگی و صنعتی و آخرین دستاوردهای تکنولوژی در زمینه ماشین آلات نساجی را در معرض دید علاقمندان می‌گذارند.

این نمایشگاه برای حضور دست اندرکاران صنعت نساجی از جمله تولیدکنندگان پوشاک و منسوجات خانگی و همچنین تولیدکنندگان نخ و عرضه کنندگان مواد اولیه و الیاف است تا ارتباطی نزدیک تر و عمیق‌تر با یکدیگر برقرار کنند و به توسعه کسب و کار خود در زمینه تولید نخ و پارچه کمک کنند.

علاقمندان برای حضور در این نمایشگاه می‌توانند از ۱۷ تا ۲۱ شهریور از ساعت ۱۰ تا ۱۸ به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب مراجعه کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.