تاریخ: 18:00 :: 2023/07/31
ادامه هتاکی مومیکا به مسلمانان

شخصی که پیش از این مقابل مسجد مرکزی استکهلم قرآن را هتک حرمت کرده بود، این بار با کسب مجوز مقابل پارلمان سوئد عمل هتاکانه خود را تکرار کرد.

شخص هتاک به قرآن که پیش از این نیز با هتک حرمت قرآن کریم خشم مسلمانان سراسر جهان را برانگیخته بود، ساعتی پیش قرآن را مقابل پارلمان سوئد در استکهلم به آتش کشید.

به گزارش نشریه اروپایی لوکال، دو شخص به نام‌های «سلوان مومیکا» و «سلوان نجم» یک نسخه از کتاب مقدس مسلمانان را زیر پا گذاشتند و سپس صفحات آن را به آتش کشیدند. نجم می‌گوید قصد دارد به این کار خود ادامه دهد تا جایی که قرآن در سوئد «تحریم و ممنوع شود».

سلوان مومیکا پیش از این مقابل مسجد استکهلم به قرآن هتک حرمت کرده بود. سلوان نجم که او را همراهی می‌کرد این اقدام هتاکانه را ضبط و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود.

گفتنی است این تظاهرات از سوی پلیس سوئد مجوز دریافت کرده بود.  سوئد اخیرا روابط دیپلماتیک خود را به خاطر صدور مجوز برای اقداماتی از این دست، با چندین کشور مسلمان تیره کرده است.

این درحالی است که وزارت اطلاعات روز ۱۹ تیر با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد «سلوان مومیکا» در سال ۲۰۱۹ به استخدام سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی درآمد و پس از ایفای نقش جاسوسی از جریان مقاومت و پیشبرد پروژه‌ی تجزیه‌ی عراق در سوئد مقیم شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.