گروه: . / سیاسی / دولت
تاریخ: 9:00 :: 2023/07/17
رئیس جمهور وارد یاسوج شد/رئیسی:گام‌های بلندتری برای پیشرفت ‌و توسعه بر‌می‌داریم‌

رئیس جمهور به همراه تعدادی از اعضای هیات دولت در دور دوم سفر‌های استانی، صبح امروز دوشنبه وارد فرودگاه یاسوج شد.

رئیس جمهور در بدو ورود به فرودگاه یاسوج گفت : امروز و در دومین دور سفر هیات دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد و با افتتاح ابر پروژه هایی، مردم استان ثمرات دور اول سفر را خواهند دید.

رییس جمهور افزود: در سفر اول در شرایط کرونایی بود و امکان حضور در اجتماعات مردمی نبود ولی در این سفر این حضور انجام می شود .

وی اضافه کرد: مصوباتی در سفر اول داشتیم و مردم انتظار عملیاتی مصوبات را دارند که با همکاری وتلاش مدیران استان برخی از پروژه ها به ثمر شد و مردم در جریان قرار می گیرند.

رئیس جمهور گفت : در سفر دوم مسائل گسترده تری نسبت به استان وجود دارد و مسائلی که در دور اول بود بسیاری به نتیجه رسید و مابقی در دست پیگیری هستند.

آیت الله ابراهیم رئیسی همراه هیات دولت امروز و فردا میهمان مردم کهگیلویه و بویراحمد است.

سفر دو روزه رئیسی و اعضای هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمدبه منظور پیگیری مصوبات دور گذشته و افتتاح طرح‌های به اتمام رسیده در یک سال گذشته انجام می شود.
سد و نیروگاه چمشیر بزرگترین طرح آبی استان با هزینه ۲۲۰ میلیون یورو و هزار میلیارد تومان ،  ۲۳ طرح بهداشتی و درمانی به مساحت ۱۷ هزار و ۱۰۰ مترمربع و با هزینه ای بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان، جاده ملی پاتاوه به دهدشت به طول ۱۳۶ کیلومتر در سفر هیات دولت به استان افتتاح می شود.
همچنین در این سفر عملیات اجرایی بیش از ۲ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن، پتروپالایش گچساران ، پتروشیمی چرام، میدان گازی مختار،  مینی پالایشگاه دهدشت نیز قرار است در این مدت آغاز شود.
دیدار با مردم یاسوج، بهمئی، عشایر دشت سقاوه، نخبگان و شرکت در شورای اداری از دیگر برنامه های سفر ۲ روزه رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد است.

دیدگاه ها بسته شده اند.