تاریخ: 0:44 :: 2023/05/19
رمز موفقیت پرسپولیس چه بود؟/ گل‌محمدی: تسلیم نشدیم و امیدوارانه رو به جلو رفتیم

 یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی تیمش در فصل بیست و دوم لیگ برتر اظهار کرد: به بازیکنان گفتم که کار ما هنوز تمام نشده و پس از استراحت کردن، روی بازی هوادار تمرکز می‌کنیم و بازی هفته آینده ما، مهم‌ترین بازی فصل ماست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش بعد از باخت به سپاهان در دیدار برگشت لیگ برتر، تسلیم نشد و امیدوارانه رو به جلو رفت و بازیکنان و مربیان در لیگ‌های مختلف اگر بخواهند یک الگو داشته باشند است این درس خوبی برای همه آنهاست.

 یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی تیمش در فصل بیست و دوم لیگ برتر اظهار کرد: به بازیکنان گفتم که کار ما هنوز تمام نشده و پس از استراحت کردن، روی بازی هوادار تمرکز می‌کنیم و بازی هفته آینده ما، مهم‌ترین بازی فصل ماست. بعد از باخت به سپاهان با انگیزه بیشتری کار کردیم و امیدوارم در بازی هفته آینده هم با همین انگیزه به میدان برویم.

وی ادامه داد: هنوز کار ما تمام نشده و راه ما ادامه دارد. می‌خواهم از روزی صحبت کنم که به سپاهان باختیم. تسلیم نشدیم و امیدوارانه رو به جلو رفتیم. درس خوبی برای همه بازیکنان و مربیان در لیگ‌های مختلف بود. اگر بخواهند یک الگو داشته باشند، آن پرسپولیس است. این راه منجر به موفقیت شد و خیلی‌ها کمک کردند.

وی افزود: در یک استان مثل مازندران که این همه استعداد خوب دارد، چرا باید این قدر کمبود امکانات باشد؟ ورزشگاه وطنی خاطره‌انگیز است اما کافی نیست و باید استادیوم ۶۰ یا ۷۰ هزار نفری داشته باشند. از لحاظ امکانات سخت‌افزاری از کشورهای دیگر خیلی عقب هستیم. حق ورزشکاران و مردم است که استادیوم‌های جدید داشته باشند. ما یک استادیوم قدیمی در تهران داریم که هم استقلال در آن بازی می‌کند، هم پرسپولیس و هم تیم ملی. به نظرم شایسته است که امکانات خوب و در خور شأن ساخته شود.

سرمربی پرسپولیس در ادامه درباره اینکه گفته می‌شد او جزو گزینه‌های هدایت تیم ملی است، گفت: من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و الآن هم به تنها چیزی که فکر می‌کنم، بازی با هوادار است و به بحث‌های حاشیه‌ای فکر نمی‌کنم. نمی‌دانم این که نامم جزو گزینه‌های تیم ملی بود  خوب است یا بد اما اگر به من بود جواب رد می‌دادم. آرزوی هر مربی است که سرمربی تیم ملی کشورش شود اما من در آن زمان به خاطر تعهدم به پرسپولیس نمی‌توانستم قبول کنم.

گل‌محمدی در پایان با یاد کردن از بازیکنان پیشین پرسپولیس که در سال‌های اخیر از دنیا رفته‌اند، اظهار کرد: اسطوره‌های زیادی در باشگاه پرسپولیس داشتیم که بین ما نیستند و برای آن‌ها از خداوند طلب آرامش دارم. امیدوارم روح مهرداد اولادی، هادی نوروزی و علی انصاریان در آرامش باشد، دل ما برای آن‌ها تنگ شده است.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.