تاریخ: 13:10 :: 2023/05/17
سرمربی پرسپولیس در آستانه اتفاق بزرگ/ «بغض» گل‌محمدی می‌ترکد؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که به خاطر نایب قهرمانی فصل گذشته تحت فشار انتقادات زیادی قرار داشت و لیگ بیست و دوم را هم با اتفاقات پراسترسی سپری کرد، در آستانه کسب یک قهرمانی شیرین است.

هفته پایانی فصل جاری لیگ برتر ایران پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ با رقابت نفس گیر پرسپولیس و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی پیگیری می‌شود. دو تیم مدعی قهرمانی در حالی دیدار سی‌ام خود در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارند که میهمان هستند. پرسپولیس راهی قائم‌شهر می‌شود تا مقابل نساجی بازی کند. سپاهان نیز به کرمان می‌رود تا مقابل مس به میدان برود.

سرخپوشان پایتخت پس از پنج قهرمانی متوالی نتوانستند جایگاه خود را در فصل گذشته حفظ کنند تا استقلال به عنوان رقیب همیشگی اش جام را برباید.

سرمربی پرسپولیس در آستانه اتفاق بزرگ/ «بغض» گل‌محمدی می‌ترکد؟

گل محمدی تنها کریم باقری را به عنوان فرد قدیمی در کنار خود می‌دید. او مجبور شد پپه لوسادا، اوسمار ویه را و ولسلی ننکا را به خدمت بگیرد تا کار کردن با آنها را هم تجربه کند. یحیی خیلی زود حاشیه‌های مرتبط با این جابجایی را کنار گذاشت و توانست در هفته‌های ابتدایی شمایلی قدرتمند از پیراهن سرخ پایتخت را در فوتبال باشگاهی ایران به رخ بکشد.

تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر به دلیل برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ شروع نتایج نا امید کننده پرسپولیس بود. نوسان‌های این تیم باعث شد تا سپاهان و استقلال سایه به سایه این تیم حرکت کرده و بالاخره از این تیم سبقت بگیرند.

اتفاقی که با حاشیه‌های دوباره برای گل محمدی همراه بود تا او تنها به خاطر چهار هفته دوری از صدر جدول بار دیگر با نقدهای غیر منصفانه روبرو شود. این تیم در حالی همراه با آلومینیوم اراک بهترین خط دفاعی و دروازه بان لیگ برتر را در اختیار دارد که بیشترین امید گل را نیز در ۲۰ بازی ابتدایی لیگ برتر در اختیار داشت اما روند سینوسی نتیجه‌گیری باعث انتقادات از این تیم شد تا سال ۱۴۰۲ مسیر متفاوتی را برای این تیم ایجاد کند.

سرخ‌ها در هفت دیدار سال جاری خود ۶ پیروزی و یک شکست تجربه کردند. باخت مقابل سپاهان کافی بود تا فشرها روی سرمربی پرسپولیس بیشتر شود اما اتحاد آنها باعث شد تا با کسب پیروزی‌های متوالی و بردن استقلال در صدمین دربی پایتخت جایگاهی مطلوب و غیر قابل انتظار در لیگ برتر پیدا کنند. پرسپولیس سه هفته مانده به پایان بازی‌ها به صدر جدول بازگشت تا اینگونه یحیی دوباره تبدیل به مرد نخست تیم و هواداران شود.

حمایت کم نظیر از گل محمدی در چند هفته گذشته نه تنها ادامه دارد بلکه قهرمانی دوباره او با پرسپولیس جایگاهش را با ثبات تر از همیشه خواهد کرد. بغض یحیی می‌تواند با فشارهای مختلفی که امسال تحمل کرد با قهرمانی پرسپولیس در قائمشهر بترکد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی قائمشهر ساعت ۱۸ پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه شهید وطنی برگزار می‌شود

دیدگاه ها بسته شده اند.