تاریخ: 18:46 :: 2021/12/29
مدیریت جهادی توسعه و پیشرفت جزیره کیش را هموار می کند

جزیره کیش به عنوان یکی از اصلی ترین مناطق آزاد کشور و یکی مهمترین مقاصد سفر و گردشگری نیاز به بازنگری در نگاه مدیریتی دارد؛ مدیریتی از جهادی و انقلابی می خواهد که لازمه توسعه و پیشرفت این جزیره است

جزیره کیش به عنوان یکی از اصلی ترین مناطق آزاد کشور و یکی مهمترین مقاصد سفر و گردشگری شناخته میشود. مدت کمی از انتصاب محمدرضا نوایی لواسانی به عنوان سرپرست منطقه آزاد کیش میگذرد. انتصابی که شاید انتقاداتی هم به ان شد. اما اکنون پس از گذشت مدت کوتاهی از این انتصاب اخبار خوشی از عملکرد جهادی و انقلابی در این جزیره به گوش میرسد.

دیدارهای مردمی، بازدیدهای سرزده و استفاده از مدیران پرکار و بی ادعا از جمله تلاشهای لواسانی برای ارتقا جایگاه کیش و رونق مجدد آن است.
شاهد ادعای فوق عملکرد معاونین سازمان منطقه آزاد کیش در انجام بازدیدهای محسوس و نامحسوس فردی و گروهی جهت مواجهه حضوری با مردم و رفع مشکلات انهاست.

برای مثال معاون گردشگری کیش در اقدامی شایسته اقدام به انجام بازدیدهای سرزده و نامحسوس از اماکن و مراکز اقامتی،گردشگری و پذیرایی کیش نموده. سرکار خانم فتحی و اقای مرادی از جمله کسانی هستند که خاطره خود در این خصوص را برای ما نقل کرده اند.

آقای مرادی یک خودروی سواری را برای چند روزی در جزیره کیش اجاره کرده بود؛ اما زمان تحویل خودرو شخص اجاره دهنده خودرو با بیان زشت و توهین آمیزی مبلغ اضافه ای از وی تحت عنوان ارزش افزوده میگرد. وی می گوید آقای لواسانی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در بازدیدهای سرزده خود در جریان ماجرای این زورگویی قرار گرفت و سریع به معاون گردشگری خود دستور پیگیری داد و با پیگیری های ایشان شخص اجاره دهنده خودرو با برگشت اضافه مبلغ دریافتی از بنده نیز عذرخواهی کرد.

خانم فتحی نیز یکی دیگر از افرادی است که با اقدام درست مسئولین منطقه آزاد کیش به حق خود رسید. وی بازگو می کند، در بازدید سردزده ای که مسئولین ازجمله سرپرست منطقه آزاد کیش و معاون گردشگری در ساعت ۲ شب از اماکن گردشگری داشتند؛ متوجه مشکل وسیله نقلیه اجاره شده توسط من می شوند و دستور به تعویض آن وسیله نقلیه معیوب داده و سریع وسیله جدید تحویل ما می دهند؛ حتی زمانی که موضوع مشکلات بهداشتی و توهین در عدم پاسخگویی مسئولین یکی از رستوران جزیره کیش را مطرح کردیم سریع دستور پیگیری این موضوع را صادر کردند. ماجرا از این قرار بود که در شب گذشته ما به همراه خانواده به رستورانی مراجعه کرده و با وضعیت بد بهداشتی در آن روبرو شدیم و تقاضای برگشت وجه پرداختی را از مسئول رستوران کرده بودیم، مسئول رستوران با بیان زشت و توهین آمیزی از برگشت پول غذا امتناع کرد، ولی با پیگیری معاون گردشگری منطقه آزاد کیش تنها ظرف مدت زمان ۷ ساعت از طرح موضوع با مسئولین امر ساعت ۹ صبح با من تماس گرفتند تا به رستوران مربوطه مراجعه کنیم و در نهایت مسئول رستوران با برگشت پول از خانواده ما عذرخواهی کرد.

در پایان لازم به ذکر است که هدف از درج این خبر نه تبلیغ برای مدیران جدید منطقه آزاد کیش بلکه حمایت از رفتار درست مدیران به عنوان خدمت گذاران مردم و ترویج این رفتار است. چه اینکه این مجموعه خبری اذعان دارد که برای قضاوت نهایی عملکرد مدیران جدید منطقه آزاد کیش هنوز وقت بسیار است اما اعتقاد دارد پرداختن به رفتار نیک باعث انتشار آن خواهد شد.

برچسب ها: