تاریخ: 19:10 :: 2018/11/04
کمیسیون اجتماعی هم به ماندن شهردار تهران «نه» گفت

 يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ – ۱۷:۴۰ نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس از بررسی طرح استفساریه تبصره یک قانون منع بکارگیری بازنشستگان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد که با ۱۵ رای مخالف و ۳ رای موافق کلیات این استفساریه رای نیاورد. محمدرضا بادامچی ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز […]

 يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ – ۱۷:۴۰

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس از بررسی طرح استفساریه تبصره یک قانون منع بکارگیری بازنشستگان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد که با ۱۵ رای مخالف و ۳ رای موافق کلیات این استفساریه رای نیاورد.

محمدرضا بادامچی ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح استفساریه تبصره یک قانون منع بکارگیری بازنشستگان در دستور کار بود که پس از بحث و بررسی با ۱۵ رای مخالف و ۳ رای موافق، کلیات این طرح رای نیاورد و در نهایت شهردار تهران رفتنی شد.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: در ادامه نیز وزیر رفاه، کار و امور اجتماعی در جلسه حضور یافتند و برنامه‌های خود را درخصوص سیاست‌های وزارتخانه مطالبی را مطرح کردند. مطالب ایشان پیشتر درخصوص اشتغال نوین، توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و پایداری اشتغال موجود بود.

برچسب ها: