دو گل بد و یک اخراج بد موقع
تاریخ: 11:58 :: 2018/11/03
شکست پرسپولیس در بازی رفت فینال

ديدار رفت هفدهمين دوره رقابت هاي فوتبال ليگ قهرمانان آسيا از ساعت ۹:۳۰ دقيقه امروز شنبه بين تيم هاي کاشيما آنتلرز و پرسپوليس در ورزشگاه کاشيما آنتلرز آغاز شد که اين بازي با برتري ۲ بر صفر تيم ژاپني به پايان رسيد.

ديدار رفت هفدهمين دوره رقابت هاي فوتبال ليگ قهرمانان آسيا از ساعت ۹:۳۰ دقيقه امروز شنبه بين تيم هاي کاشيما آنتلرز و پرسپوليس در ورزشگاه کاشيما آنتلرز آغاز شد که اين بازي با برتري ۲ بر صفر تيم ژاپني به پايان رسيد.
پرسپوليس در اين ديدار با ترکيب: عليرضا بيرانوند، سيد جلال حسيني (کاپيتان)، شايان مصلح، محمد انصاري، شجاع خليل‌زاده، کمال کاميابي‌نيا، احمد نوراللهي(۷۰ اميد عاليشاه)، بشار رسن، سيامک نعمتي، گادوين منشا و علي عليپور به ميدان رفت.
* دقيقه ۴ : شروع بازي با حملات کاشيما همراه بود اما در دقيقه چهارم بهترين فرصت نصيب پرسپوليس شد. ارسال رسن از جناح راست درون محوطه جريمه به عليپور رسيد که اين بازيکن توپ را به صورت بازيکن کاشيما زد تا طلايي ترين فرصت سرخ ها از بين برود.
* دقيقه ۶ : پرسپوليس از جناح چپ صاحب يک ضربه ايستگاهي شد که اين ضربه را نوراللهي مستقيم به سمت دروازه فرستاد که دروازه بان حريف توپ را به کرنر فرستاد. اين ضربه يک بار ديگر هم تکرار شد و در يک رفت و برگشت توپ به ژاپني ها رسيد.
* دقيقه ۱۳ : کاشيما پس از دقايقي از زير فشار پرسپوليس خارج شد و حملاتي را روي دروازه مهمان انجام داد که مدافعان سرخپوش اجازه خطرساز شدن به آنها ندادند.
* دقيقه ۲۰ : پرسپوليس روي حرکت بشار رسن صاحب يک ضربه ايستگاهي از جناح راست نزديک به نقطه کرنر شد که ارسال همين بازيکن را مدافعان حريف برگرداند.
* دقيقه ۲۲: ورود يک تماشاگر با پرچم ايران به داخل زمين دقايقي در بازي توقف ايجاد کرد.
* دقيقه ۲۵: کاشيما صاحب بهترين فرصت خود براي باز کردن دروازه پرسپوليس شد اما توپ ارسالي با فاصله کمي از مقابل مهاجم حريف به بيرون رفت.
* دقيقه ۳۰ : کاشيما در اين دقايق صاحب توپ و ميدان بود و سعي کرد خودش را به دروازه مهمان ايراني خود نزديک کند اما دفاع کم اشتباه سرخپوشان اجازه فرصت سازي به اين آنها را نداد. يک دقيقه بعد کاشيما صاحب يک موقعيت عالي درون محوطه جريمه شد که خليل زاده خودش را مقابل توپ پرتاب کرد.
* دقيقه ۳۵: پرسپوليس صاحب يک ضربه کرنر شد که توپ را رسن روي دروازه ارسال کرد اما مدافعان حريف اجازه ايجاد موقعيت ندادند.
* دقيقه ۴۰ : پرسپوليس بعد از اينکه کمي رو به جلوتر بازي کرد، چند موقعيت را تا پشت محوطه جريمه کاشيما ايجاد کرد اما نتوانست موقعيت خطرناکي را به دست بياورد.
* دقيقه ۴۵: بشار رسن که نمايش خوبي در نيمه اول داشت در مرکز زمين قصد مهار توپ را داشت که توسط بازيکن کاشيما متوقف شد و اين ضربه خطا هم ثمري براي سرخپوشان نداشت.
* دقيقه ۴۷: کاشيما پس از چند رفت و برگشت توپ در ميانه ميدان، ضد حمله اي را روي دروازه پرسپوليس طراحي کرد که تلاش آنها در محوطه جريمه راه به جايي نبرد و توپ با ضربه بازيکن اين تيم از بالاي دروازه به بيرون رفت.
* دقيقه ۵۵: حريف ژاپني که فشارش را روي دروازه پرسپوليس زياد کرده بود، توپ و ميدان را در اختيار داشت اما دفاع منطفي شاگردان برانکو به آنها اجازه ايجاد موقعيت خطرناک نداد.
* دقيقه ۵۸: کاشيما روي حرکت خوب لئو سيلو به گل برتري رسيد. در اين دقيقه اين بازيکن پس از يک – دو با بازيکن خودي به پشت محوطه جريمه رسيد و با شوتي آرام و زميني اما دقيق دروازه بيرانوند را باز کرد.
* دقيقه ۶۰: کاشيما در حالي به گل دوم رسيد که مهاجم اين تيم در موقعيت آفسايد قرار داشت و داور اين گل را مردود اعلام کرد. دو دقيقه بعد از اين اتفاق سيامک نعمتي به خاطر خطا روي بازيکن کاشيما از داور کارت زرد دريافت کرد.
* دقيقه ۷۰ :کاشيما که در نيمه دوم بهتر از نيمه اول بازي کرد، با استفاده از تعلل مدافعان پرسپوليس توسط سرجينيو به گل دوم دست پيدا کرد. در اين صحنه نظم مدافعان پرسپوليس بهم خورد و ژاپني ها به خوبي از اين آشفتگي استفاده کردند. در همان دقيقه اميد عاليشاه به جاي نوراللهي وارد زمين شد.
* دقيقه ۸۰ : تيم ژاپني با اينکه دو گل به پرسپوليس زده بود اما پا پس نکشيد و به حملات متعددش ادامه داد و صاحب موقعيت هاي خوبي هم شد. در اين دقايق بازيکنان پرسپوليس در زمين خودشان به دفاع پرداختند.
* دقيقه ۸۵ : پرسپوليس تلاش زيادي کرد تا بتواند يکي از گل هاي خورده را جبران کند اما در خط حمله کم تعداد بود و معدود توپ هايي هم که به خط حمله مي رسيد توسط عاليشاه به هدر مي رفت.
* دقيقه ۹۰: سيامک نعمتي در کنار پرچم کرنر روي مدافع ژاپن مرتکب خطا و رفتار غيرحرفه اي شد که داور دومين کارت زرد را به خاطر رفتار غيرورزشي به او نشان داد تا اين بازيکن از زمين اخراج شود و بازي برگشت را از دست بدهد تا کار شاگردان برانکو سخت تر شود.
* در وقت هاي اضافه شجاع خليل زاده که نيمه دوم خشونت و اعتراض را در دستور کارش قرار داده بود با يکي از بازيکنان حريف درگيري لفظي پيدا کرد که براي لحظاتي بازي با تنش همراه شد.

برچسب ها: