تاریخ: 13:26 :: 2018/10/31
جان باختن خانواده کوهرنگی در مسیر پیاده‌روی اربعین

مسئول روابط عمومی حج و زیارت چهارمحال و بختیاری از جان باختن خانواده کوهرنگی در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی در حادثه تصادف خبر داد. «مسعود شاهسون» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به حادثه تصادف ون با اتوبوس در کوت، اظهار کرد: خانواده چهار نفره کوهرنگی ساکن خمینی‌شهر اصفهان بر اثر این تصادف فوت […]

مسئول روابط عمومی حج و زیارت چهارمحال و بختیاری از جان باختن خانواده کوهرنگی در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی در حادثه تصادف خبر داد.

«مسعود شاهسون» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به حادثه تصادف ون با اتوبوس در کوت، اظهار کرد: خانواده چهار نفره کوهرنگی ساکن خمینی‌شهر اصفهان بر اثر این تصادف فوت کردند.

وی خاطرنشان کرد: هویت افراد فوت شده بر اساس کد ملی مشخص شد که از کاروان محمد رسول‌الله اصفهان، به عتبات عالیات اعزام شده بودند و متأسفانه در این حادثه فوت کردند.

مسئول روابط عمومی حج و زیارت چهارمحال و بختیاری گفت: اسامی این افراد «روح‌الله نصیری فرزند مجید»، «خدیجه عباسی فرزند سیارعلی»، «فاطمه کیانا فرزند روح‌الله» و «محمدکیان نصیری فرزند روح‌الله» بوده است.

به گزارش ایسنا، در حادثه تصادف ون با اتوبوس در کوت، ۱۱ نفر در دم جان باختند و ۱۹  مصدوم تصادف به بیمارستان امام رضا(ع) شهر مهران منتقل شدند.