گروه: . / پیشنهاد ما
تاریخ: 10:17 :: 2021/11/06
تعمیرات موبایل آنلاین

امروزه تعمیرات موبایل با توجه به پایین آمدن قدرت خرید مردم امری مهم بوده و یافتن مرکزی معتبر جهت تعمیرات تلفن همراه بسیار سخت و دشوار است.

امروزه تعمیرات موبایل با توجه به پایین آمدن قدرت خرید مردم امری مهم بوده و یافتن مرکزی معتبر جهت تعمیرات تلفن همراه بسیار سخت و دشوار است.

 بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی سفیر، موبایل به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ی همه ی ما اگر به مشکلبر بخورد کلی از فعالیت های روزمره ما را با تداخل همراه می کند. سفیر به عنوان واردکننده ی اول قطعات موبایل در ایران با حذف واسطه ها با ارزان ترین قیمت موبایل شما را تعمیر می کند.

ثبت درخواست آنلاین تعمیرات موبایل

جهت مشاوره تعمیرات موبایل و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۶۲۹۹۹۷۹۷ داخلی ۴۰۰ و ۴۰۱ در ارتباط باشید.

چرا در سفیر موبایل خود را تعمیر کنیم؟

بازرگانی سفیر واردکننده قطعات موبایل است در نتیجه قیمت مناسب تری نسبت به سایر شرکت ها دارد.

ارائه گارانتی معتبر ۳۰ روزه جهت خدمات ارائه شده

استفاده از قطعات اورجینال جهت تعویض قطعه آسیب دیده

استفاده از کادری مجرب و کاربلد

سرعت عمل بالا

تعمیرات موبایل آنلاین

۱ .کیفیت قطعات موبایل

امروزه بیش از هر کاربری تجاری در کشور ما فروشگاه تعمیرات موبایل وجود دارد.

حالا برای تعمیرات موبایل خود باید به کدام یک اعتماد کرد؟

اولین مورد در ارتباط با مراکز تعمیرات موبایل کیفیت قطعات مورد استفاده جهت تعمیر گوشی موبایل شماست. امروزه در بازار قطعات موبایل جهت تعویض ال سی دی موبایل اجناس مختلفی با قیمت های بسیار متفاوت وجود دارد و برای افرادی که سر رشته ای از شناخت قطعات موبایل ندارند تشخیص ال سی دی اورجینال از کپی بسیار مشکل است.

برای اطلاع از انواع ال سی دی موبایل سامسونگ کلیک کنید

برای اطلاع از انواع ال سی دی هواوی کلیک کنید.

برای اطلاع از انواع ال سی دی آیفون کلیک کنید.

۲٫قیمت قطعات و خدمات تعمیرات موبایل

بازرگانی سفیر با سابقه ی ۱۰ ساله در فروش قطعات موبایل سعی در حذف واسطه های فروش قطعات موبایل با هدف رسیدن قطعات با قیمت فروش عمده به دست مشتریان عزیز و کاهش قیمت خدمات تعمیرات موبایل از طریق تعمیرات آنلاین موبایل آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. سفیر به قیمت فروش عمده قطعات موبایل تلفن همراه شما را تعمیر می کند .

۳٫تکنسین تعمیرات موبایل

مورد بسیار مهم در تعمیرات موبایل فردی است که موبایل خود را به او جهت تعمیر موبایل می سپارید. بسیاری از تعمیرکاران موبایل با استفاده از چسب ال سی دی بی کیفیت و گم کردن پیچ ها و قطعات موبایل شما بعد از تعمیر تلفن همراه شما را با مشکل جدیدتری رو به رو می کند، لذا تعمیرکار نقش بسیار مهمی در بی عیب شدن تلفن همراه شما دارد. سفیر با بیش ۱۵ نفر تعمیرکار باسابقه این مشکل را رفع کرده است شما می توانید بدون هیچ استرسی تلفن همراه خود را به دست نیروهای سفیر بسپارید.

برچسب ها: