تاریخ: 12:50 :: 2021/10/21
هرمزگان با وجود ظرفیت‌های عظیم محرومیت‌های زیادی دارد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: استان هرمزگان با وجود دارا بودن ظرفیت‌های زیاد، محرومیت‌های زیادی دارد که برای رفع آن‌ها باید از ظرفیت‌ها به صورت هدفمند استفاده کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: استان هرمزگان با وجود دارا بودن ظرفیت‌های زیاد، محرومیت‌های زیادی دارد که برای رفع آن‌ها باید از ظرفیت‌ها به صورت هدفمند استفاده کرد.

 سید مرتضی بختیاری صبح پنج شنبه در آئین واگذاری ۱۲۲ واحد مسکن روستایی خانواده ایتام که در سالن جلسات شرکت گاز استان هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: از تمام دست اندر کاران این طرح قدردانی می‌کنم.

وی عنوان کرد: پس از صور اسرافیل چهار سوال از مردم خواهد شد که اولین آن این است که عمر خود را چگونه مصرف کردید. خوش به حال افرادی که عمر خود را در راه خدمت به مردم صرف می‌کنند و در راستای رفع محرومیت تلاش می‌کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ابراز داشت: دومین سوال این است که در جوانی به چه چیزی مبتلا بودید. باید حواسمان باشد که عمر جوانی را چگونه صرف می‌کنیم. اگر برای مردم تلاش کنیم و منفعت زیادی به محرومین برسانیم با وجود اینکه خودمان کمترین سود را ببریم، عاقبت به خیر خواهیم شد.

بختیاری با ذکر این نکته که سومین سوال این است که مال خود را از کجا آورده‌ای و در کجا خرج کرده‌ای؟، تصریح کرد: باید به دنبال توانمند سازی خانواده‌ها و افراد باشیم نه اینکه تن پروری در جامعه رواج پیدا کند. کمک‌های خیرین می‌توان خانواده‌هایی که در زندگی دچار مشکل شده‌اند و نان آور خود را از دست داده‌اند ارتقا دهند.

وی اظهار کرد: استان هرمزگان دارای ظرفیت‌های زیادی است اما محرومیت زیادی نیز دارد که باید از پتانسیل‌ها به صورت بهینه و هدف‌مند برای رفع فقر استفاده کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: آخرین سوال پس از صور اسرافیل پرسش در خصوص ولایت‌مداری است. باید کاری کنیم که امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) از ما راضی باشد. این رضایت رهبری به معنی ولایت‌مداری است و در آخرت باید پاسخگو باشیم.

بختیاری ابراز داشت: اینکه در کمیته امداد امام خمینی (ره) نوکری امدادگران و یتیمان هستیم برای من و مجموعه کمیته امداد یک افتخار محسوب می‌شود چراکه سیره امامان و معصومین ما است.