تاریخ: 18:03 :: 2021/10/12
تساوی ایران و کره جنوبی در نیمه نخست/ فرصت خوب طارمی از دست رفت

سرانجام انتظارها به سر رسید و تیم های ملی ایران و کره جنوبی دو قطب بزرگ در فوتبال آسیا به مصاف هم رفتند. از زمان قرعه کشی رقابت های مقدماتی جام جهانی، هواداران فوتبال در انتظار جدال دو تیم بودند تا بالاخره روز موعود فرا رسید و ایران و کره جنوبی در استادیوم آزادی با یکدیگر روبرو شده اند.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی امروز سه شنبه در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد.

در این دیدار که از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی آغاز شد، دو تیم بازی نه چندان جذابی را به نمایش گذاشتند و نتوانستند موقعیت گل زیادی روی دروازه حریف خود ایجاد کنند.

بهترین موقعیت کره جنوبی در دقیقه ۱۲ بازی رقم خورد که ضربه سر بازیکنان این تیم از بالا دروازه ایران به اوت رفت.

تساوی ایران و کره جنوبی در نیمه نخست/ فرصت خوب طارمی از دست رفت

ایران هم در دقیقه ۲۷ روی نفوذ مهدی طارمی و حرکات فردی سردار آزمون می‌توانست گلزنی کند که در نهایت شوت طارمی به مدافعان کره برخورد کرد.

از جمله نکات قابل توجه این نیمه اشتباهات زیاد بازیکنان ایران و کره در پاس کاری و همچنین عقب بازی کردن محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده دو مدافع مرکزی ایران اشاره کرد.

با نزدیک شدن به زمان پایان نیمه نخست این تیم ایران بود که فشار برای گلزنی را بیشتر کرد. در دقیقه ۴۳ سردار آزمون شوت محکمی به سمت دروازه کره جنوبی زد که دروازه بان این تیم آن را دفع کرد. در ادامه روی اشتباه مدافع کره جنوبی، همین توپ به مهدی طارمی رسید که این مهاجم با یک ضربه آکروباتیک دوباره دروازه بان حریف را به واکنش واداشت و توپ به گل تبدیل نشد.

احمد الکاف داور عمانی این مسابقه در نیمه نخست قضاوت خوبی داشت و به بازیکنان دو تیم کارتی نشان نداد.