تاریخ: 16:38 :: 2021/10/12
ترکیب کره جنوبی برای دیدار با ایران

تیم ملی فوتبال کره جنوبی با تمام ستاره هایش از جمله بازیکنان لژیونرش، به مصاف ایران خواهد رفت.

دور چهارم از مرحله مقدماتی رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، از امروز آغاز می شود که در یکی از حساس ترین دیدارها، ایران در استادیوم آزادی به مصاف کره جنوبی می رود. شاگردان اسکوچیچ در صورت کسب پیروزی، گام بزرگی را برای صعود به قطر بر خواهند داشت.

 

کره جنوبی با همان ترکیب دیدار با سوریه به مصاف ایران می رود و تنها یک تغییر در خط میانی این تیم صورت گرفته که آن، حضور لی جائه سونگ بازیکن ماینتس آلمان به جای سونگ مین کیو است. نکته جالب توجه، خط حمله تمام لژیونر کره ای هاست که ۵ هافبک و تک مهاجم این تیم، همگی خارج از کره بازی می کنند.

 

پائولو بنتو باز هم تیمش را با سیستم ۴۲۳۱ ارنج کرده است. کیم سونگ گیو سنگربان کاشیوا ریسول ژاپن انتخاب نخست پائولو بنتو برای حضور در دروازه است.  چهار بازیکن باتجربه نیز در خط دفاعی کره ای ها حضور دارند. کیم یانگ گوون مطرح ترین نام در میان مدافعین کره است. این مدافع باتجربه و ۳۱ ساله، عضو گامبا اوزاکای ژاپن است. کیم مین جائه ۲۳ ساله بازیکن فنرباغچه دیگر مدافع مطرح کره ای هاست. لی یونگ بازیکن ۳۴ ساله چونبوک به همراه هونگ چول بازیکن ۳۱ ساله اولسان مدافعین کره جنوبی خواهند بود.

از سوپراپ اسنپ بیست هزار تومان تخفیف سوپرمارکتی بگیر! کد hisnapp

از سوپراپ اسنپ بیست هزار تومان تخفیف سوپرمارکتی بگیر!

خط میانی خطرناک تیم بنتو از بازیکنان لژیونر تشکیل شده است. جانگ وو یانگ هافبک ۳۱ ساله السد قطر در کنار هوانگ این بیوم دیگر هافبک دفاعی کره ای هاست. او ۲۵ ساله است و در روبین کازان توپ می زند.

 

هافبک های هجومی کره ای ها، بازیکنان خطرناکی هستند. سون هیونگ مین نیازی به معرفی ندارد. فوق ستاره تاتنهام که تاکنون ۶ بار برابر ایران به میدان رفته، ۴ بار مغلوب شده و ۲ بار نیز به تساوی رسیده است. هوانگ هی چان بازیکن ولورهمپتون در کنار او بازی می کند. لی جائه سونگ بازیکن ماینتس آخرین هافبک تهاجمی کره است. او ۲۹ سال دارد و ۵۹ بار برای کره در میادین مختلف ظاهر شده است.

 

تک مهاجم تیم بنتو نیز هوانگ یوی جو خواهد بود. ستاره بوردو فرانسه که ۲۹ ساله است. هوانگ یوی جو زننده آخرین گل کره جنوبی به ایران در یک بازی دوستانه است که در سال ۲۰۱۹ برگزار شد.