تاریخ: 14:54 :: 2021/10/09
کشتی فرنگی قهرمانی جهان| شکست طاهری در دور دوم/ پیروزی دلخانی در کشتی اول/ گرایی حریفش را ضربه فنی کرد

سومین روز از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در نروژ با برگزاری رقابت اوزان ۶۳، ۶۷ و ۸۷ کیلوگرم پیگیری می‌شود.

مسابقات مقدماتی سه وزن پایانی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر امروز در شهر اسلو نروژ برگزار می‌شود و میثم دلخانی، محمدرضا گرایی و رامین طاهری نمایندگان اوزان ۶۳، ۶۷ و ۸۷ کیلوگرم کشورمان به مصاف رقبا می‌روند.

نتایج و برنامه رقابت این سه ملی‌پوش به شرح زیر است:

وزن ۶۳ کیلوگرم:

میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل دنیز منیکسه از آلمان با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید و راهی دور بعدی مسابقات شد.

وزن ۶۷ کیلوگرم:

محمدرضا گرایی قهرمان المپیک ۲۰۲۰ توکیو در مبارزه اولش در مسابقات جهانی با تسوچیکا شیمویامادا قهرمان آسیا از ژاپن کشتی گرفت و درحالیکه به نظر می‌رسید او کار خیلی سختی مقابل این حریف نداشته باشد اما ۶-یک از حریف عقب افتاد. قهرمان المپیک هوشیارانه کشتی را ادامه داد و به موقع حریف را به پل زده و ضربه فنی کرد.در این مبارزه دو بار کادرفنی تیم ملی درخواست چلنج داد اما رضا گرایی مخالفت کرد و بازبینی فیلم اتفاق نیفتاد.

وزن ۸۷ کیلوگرم:

رامین طاهری اولین کشتی گیر ایرانی بود که در نوبت صبح روی تشک رفت. او در مصاف با برادو از مولداوی با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید. رامین طاهری در دور دوم با نتیجه سه بر یک مغلوب بیسلطانوف از دانمارک شد و برای رسیدن به گروه شانس مجدد باید منتظر فینالیست شدن حریفش باشد.