گروه: . / سیاسی / مجلس
تاریخ: 12:46 :: 2021/10/07
کوثری: کشورهایی که خاکشان را در اختیار دشمنان ما می‌گذارند مراقب هزینه‌های بعدش هم باشند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: کشورهای همسایه ما که خاکشان را در اختیار دشمنان ما قرار می‌دهند، مراقب هزینه‌های این کارشان باشند.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به حضور نیروهای رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرز ایران در خاک جمهوری آذربایجان و در نزدیکی مرزهای ایران گفت: ما در مورد منافع ملت‌مان به هیچ وجه با کسی تعارف نداریم و در مقابل کسانی که بخواهند منافع ملت ما را تهدید کنند سخت می‌ایستیم.

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدانشان سعی دارند تا با این قبیل اقدامات مرزهای ما را تهدید کنند و به خیال خودشان موجبات ناامنی برای کشور ما را فراهم آورند اما باید بدانند که ایران از این مراحل عبور کرده که این اقدامات بخواهد برایش تهدیدی به حساب آید و منافع‌اش را تهدید کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کشورهای ثالثی که به دنبال تهدید منافع ملت ما از طریق کشورهای همسایه‌مان هستند بدانند که ما محکم در مقابل آنها خواهیم ایستاد و این کار برای آنها هزینه‌های زیادی در بر خواهد داشت.

کوثری خاطرنشان کرد: روابط ما با کشورهای همسایه‌مان همواره دوستانه بوده و روابط حسنه و برادرانه با این کشورها در اولویت کاری جمهوری اسلامی ایران قرار داشته و دارد، اما اگر مرزهای ما به هر طریقی تهدید شود و منافع ما بخواهد به خطر بیفتد با هیچ کشوری تعارف نداریم.

وی افزود: کشورهای همسایه ما هم که خاکشان را در اختیار دشمنان ما قرار می‌دهند تا منافع ما را به خط بیندازند و تهدیدی علیه منافع ملی ما داشته باشند، بدانند که این کار هزینه‌های سنگینی را برای آنها در پی خواهد داشت و بهتر است مراقب این هزینه‌های سنگین باشند.

 

منبع:فارس