تاریخ: 7:42 :: 2021/10/02
رئیسی: وضعیت کنونی مسکن قابل قبول نیست / طرح تحول مسکن آغاز می‌شود/ برنامه دولت برای ارائه تسهیلات ازدواج جوانان

رئیس جمهور گفت: حتما تلاش خواهیم کرد وضعیت مسکن را در کشور متحول کنیم چرا که وضع کنونی، وضع قابل قبولی نیست.

گروه استان‌ها ـ رئیس جمهور گفت: حتما تلاش خواهیم کرد وضعیت مسکن را در کشور متحول کنیم چرا که وضع کنونی، وضع قابل قبولی نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی شامگاه جمعه در پایان سفر به کهگیلویه و بویراحمد با اظهار ناخرسندی از اینکه به دلیل شرایط کرونایی امکان حضور در اجتماعات عظیم مردمی وجود نداشت، اظهار داشت: پیش از این سفر، جمعی از دوستان را مأمور کرده بودیم که مسائل و مشکلات استان را بررسی کنند.

رئیس جمهور با بیان اینکه این استان امکانات و ظرفیت‌های بسیاری دارد، افزود: اتمام پروژه‌های نیمه تمام از جمله سدهای در دست احداث استان جزو اولویت‌های دولت برای استان است. ۲۱۷ طرح در حوزه صنعت نفت و گاز و پتروشیمی، راه و شهرسازی، حوزه کشاورزی، صنعت و گیاهان دارویی برای کهگیلویه و بویراحمد به تصویب رسیده تا هم روند پیشرفت استان و هم اشتغال زایی تسریع شود.

رئیسی با اشاره به گزارش شماری از وزرا از بازدیدهای مناطق مختلف استان گفت: در این گزارش‌ها، طرح‌های قطعی شده برای استان اعلام شد تا همه مدیران استان یک حس مشترک پیدا کنند که این کار، کار خودشان است و باید این کارها را به سرانجام برسانند و همچنین پاسخگوی مردم و سلسله مراتب اداری هم باشند.