تاریخ: 11:34 :: 2021/09/21
همه چیز درباره پرده بیمارستانی آنتی باکتریال و نانو + راهنمای خرید

پرده بیمارستانی آنتی باکتریال مناسب برای محیط بیمارستانی باید ویژگی های ذکر شده در ادامه را لحاظ کرده باشد تا بتوان به آن اعتماد کرده و با خیال راحت برای خرید آن اقدام نمود.

خرید پرده بیمارستانی آنتی باکتریال و نانو باید با در نظر گرفتن نکات و ملزوماتِ خاصی انجام شود. اگر پرده ای را خریداری کنید که برای محیط مناسب نباشد، مجبور می شوید دائما آن را تعویض کرده، بشویید یا با معایب آن درگیر باشد. پرده بیمارستانی مناسب و بدون دردسر اصولا یا پرده آنتی باکتریال است یا نانو. این نوع پرده ها به عنوان پرده درمانگاه نیز شناخته می شود. پرده بیمارستانی اگر از نوع پارچه های عادی یا مثلا پلاستیک باشد، امکان کنترل مایعات و عوامل محیطی که بر روی نشر و انتشار میکروب ها تاثیر گذار است از بین می رود و شما عملا محیطی غیر بهداشتی و نامناسب خواهید داشت. بعد از نشر میکروب ها و ویروس ها و باکتری ها، محیط آن بیمارستان به طور طبیعی امکان انتقال بیماری ها به همه افراد و حتی همراهان بیمار ها فراهم می شود و در نتیجه، فضایی امن که خود باید عاملی برای جلوگیری انتقال عوامل بیماری زا باشد، به محیطی برای کشت و نشر میکروب تبدیل می شود. در این مطلب ما به شما کمک می کنیم تا برای انتخاب پرده بیمارستانی ِمورد نظر خود که کلیه ویژگی های لازم را دارا می باشد، دچار مشکل نشوید. از همین ابتدا باید بدانید که صحبت در مورد پرده بیمارستانی در این مطلب پرده نانو یا پرده آنتی باکتریال است.

پرده بیمارستانی آنتی باکتریال خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

پرده بیمارستانی آنتی باکتریال مناسب برای محیط بیمارستانی باید ویژگی های ذکر شده در ادامه را لحاظ کرده باشد تا بتوان به آن اعتماد کرده و با خیال راحت برای خرید آن اقدام نمود:
•    پرده بیمارستانی آنتی باکتریال نباید هیچ مایعی را جذب کند. به دلیل عدم امکان جذب، بستر برای چسبیدن میکروب ها و عوامل بیماری زا به پرده ها وجود نخواهد داشت و در نتیجه محیط پاک و سالم باقی خواهد ماند.
•    پرده بیمارستانی آنتی باکتریال به راحتی در محل نصب می شود و برعکس سایر پارچه ها (یا پرده های پارچه ای) شما در مدت استفاده از آن با نخ کش شدن و کشیده شدن و مواردی از این دست، مواجه نخواهید شد. بنابراین برای سالهای سال پایدار و مقاومت باقی خواهد ماند.
•    پرده بیمارستانی آنتی باکتریال ابدا نیازی به شسته شدن ندارد و در نتیجه هزینه های مرتبط با آن به طرز چشمگیری کاهش خواهد یافت.
•    پرده بیمارستانی آنتی باکتریال ابدا بو نمی گیرد و حتی بوی خاصی نیز تولید نمی کند. در عین حال که شما هر نوع پرده ای با هر جنس الیافی تهیه کنید، باید انتظار تولید بویی خاص از آن را داشته باشید اما پرده بیمارستانی آنتی باکتریال یا پرده های نانو ابدا بویی ندارند و حتی پس از مدت ها استفاده در محیط، بو به خود نمی گیرند و فضا را پاک نگه می دارند.
•    پرده بیمارستانی آنتی باکتریال برای شسته شدن به راحتی از محل نصب باز شده و مجددا بسته می شود. بنابراین می توان به این نکته نیز خاطر نشان کرد که این نوع پرده ها همچنین دارای کاربرد آسان می باشند.

پرده بیمارستانی

پرده بیمارستانی آنتی باکتریال  قابلیت شسته شدن دارند؟

در صورتی که یک پرده بیمارستانی آنتی باکتریال بی نقص انتخاب کرده باشید می توانید انتظار داشته باشید که با هر مرتبه شستشو، دچار تغییر نشود و خاصیت های خود را مانند روز اول نگه دارد. پرده بیمارستانی آنتی باکتریال با اینکه اغلب دیر شسته می شود و اصطلاحا نانو است بنابراین دیر به دیر نیاز به شستشو پیدا می کند. با این حال، هر زمانی که برای شستن این پرده ها اقدام کنید می توانید مطمئن باشید که خاصیت خود را بدون کم و کاست حفظ می کنند. همچنین این پرده ها می توانند بدون نیاز به اتو کشی بعد از نصب شدن در محیط بیمارستان به راحتی مورد استفاده قرار گیرند.

پرده

چرا استفاده از پرده بیمارستانی آنتی باکتریال توصیه می شود؟

به صورت کلی، پرده بیمارستانی آنتی باکتریال بهترین انتخاب برای سه کاربرد جداگانه است. وقتی که اقدام به خرید پرده بیمارستانی آنتی باکتریال یا پرده آنتی باکتریال می کنید در واقع هم ابزاری خریداری می نمایید که به واسطه آن امکان انتقال میکروب ها و بیماری ها به صفر می رسد. به علاوه اینکه برای محیط ِبیمارستان از ابزار هایی استفاده می کنید که ارزان هستند و امکان ایجاد فضای خصوصی یا حریم امن برای بیماران و همراهان بیمار را دارا می باشند و همچنین در بالاترین بخش تعیبه شده در این نوع پرده ها یک لایه تور وجود دارد که امکان جابجایی هوای آزاد و گردش آسان آن را در اختیارتان قرار می دهد. در این شرایط است که دمای محیط پایدار باقی می ماند و اصطلاحا فضایی خفه و سنگین به بیمار یا به طور کلی حاضران داخل درمانگاه یا بیمارستان، وارد نخواهد شد.

آیا پرده بیمارستانی آنتی باکتریال رنگ بندی دارد؟ باید به این مورد نیز توجه نمود؟

پرده بیمارستانی آنتی باکتریال دارای رنگ بندی های متنوعی است. در واقع شما فقط با رنگ های تیره یا خنثی مواجه نیستید. همچنین برخی پرده های بیمارستانی هستند که به صورت دو رنگ یا چند رنگ تولید می شوند که امکان خرید آنها با توجه به محیط درمانگاه یا بیمارستان فراهم است. انتخاب این رنگ ها روحیه بیماران را تحت تاثیر قرار می دهد و حس نشاط و شادابی به آنان اعطا می کند. بنابراین اگر قصد خرید پرده بیمارستانی آنتی باکتریال را داشته باشید باید بسته به شرایط و اولویت های محیط درمانی مورد نظر، رنگ پرده ها را انتخاب کنید. شما می توانید همچنین برای خرید پرده بیمارستانی آنتی باکتریال برای بخش های مختلف مربوط به یک بیمارستان هر پرده را به صورت مجزا و خاص و جداگانه تهیه نمایید و هیچ نوع اجباری وجود ندارد که پرده های مورد نظر حتما همگی از یک رنگ باشند. تنوع رنگی در بخش های مختلف یک بیمارستان همچنین یک مزیت به حساب می آید.

پرده نانو

چرا خرید پرده بیمارستانی آنتی باکتریال از خرید پرده یکبار مصرف بهتر است؟

پاسخ این سوال کاملا روشن است. هزینه های مضاعفی که به خریدار برای تهیه پرده های یکبار مصرف وارد می شود باعث شده است تا عموم مصرف کنندگان و خریداران به سمت خرید پرده بیمارستانی آنتی باکتریال روی آورند. با توجه به مزایایی که عنوان شد پرده های ضد باکتریایی برای بیمارستان تا مدت ها نیاز به شسته شدن یا تعویض ندارند و حتی بعد از تمیز شدن نیز قابل استفاده هستند. این در حالی است که پرده های یکبار مصرف نیاز دائمی به تعویض شدن دارند تا بو نگرفته، لکه های بیشتری روی آنها خودنمایی نکند و بهداشت محیط را تحت تاثیر قرار ندهند. از این رو همواره توصیه به خرید پرده های نانو یا ضد باکتری است.

جمع بندی نهایی؛ برای خرید پرده بیمارستانی آنتی باکتریال از کجا اقدام کنیم؟

پرده های بیمارستانی استاندارد و دارای ویژگی های کاربردی و بین المللی تولید شده توسط برند ابزار پرده abzarparde.com بهترین گزینه برای خرید به شمار می آیند تا انتظارات شما را از پرده بیمارستانی نانو یا آنتی باکتریال برطرف کنند. شما می توانید با مراجعه به سایت ابزار پرده برای بررسی بیشتر محصولات این برند اقدام نمایید. ابزار پرده در دوران سخت کرونا در کنار شماست تا تجربه نوینی از نصب پرده های نانو در محیط های درمانی کسب کنید. برند ابزار پرده دارای سالها تجربه در این زمینه بوده و با تلاش جهت تکیه بر تولید داخلی، سعی در بهبود ارائه خدمات به مراکز بهداشتی و درمانی دارد.