سری A۱ والیبال ایتالیا
تاریخ: 11:54 :: 2018/10/15
پیروزی ورونا با درخشش شریفی/ یاران معروف و میرزاجان‌پور شکست خوردند

در هفته نخست سری A۱ والیبال ایتالیا، تنها یاران معنوی‌نژاد و شریفی توانستند مقابل حریف خود به پیروزی برسند.

سری A1 والیبال ایتالیا| پیروزی ورونا با درخشش شریفی/ یاران معروف و میرزاجان‌پور شکست خوردند

 در هفته نخست سری A1 والیبال ایتالیا، تیم‌های مدعی پروجا، ترنتینو و لوبه حریفان خود را شکست دادند. همچنین از بین تیم‌هایی که بازیکن ایرانی در اختیار دارند، تنها تیم ورونا توانست بر مونزا غلبه کند. ورونا از حضور  جواد معنوی نژاد و مرتضی شریفی بهره می‌برد و پیراهن شماره ۱۰ تیم مونزا نیز بر تن امیر غفور است.

در بازی نخست که در سالن BLM شهر ترنتو برگزار شد، تیم ترنتینو در ۳ ست متوالی با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۲ سیه‌نا را شکست داد. سعید معروف در این بازی، پاسور ثابت تیم سیه‌نا بود و توانست یک امتیاز هم برای تیمش کسب کند.

در بازی دیگری که در سالن «کندی آره‌نا» شهر مونزا برگزار شد، تیم میزبان ۳ بر یک مغلوب ورونا شد. جواد معنوی‌نژاد و مرتضی شریفی به عنوان ثابت برای تیم ورونا به میدان رفتند. معنوی‌نژاد ۴ امتیاز و شریفی در نخستین بازی خود در سری A ایتالیا ۱۵ امتیاز برای ورونا به دست آورد تا استارت موفقی در لیگ این مشور داشته باشد. نام امیر غفور اما در بین بازیکنان ۱۳ بازیکن مونزا در دیدار شب گذشته قرار نداشت.

تیم کاستلانا نیز سالن «پالا والنتینا» با نتیجه ۳ بر یک از میزبان خود والنتینا شکست خورد. مجتبی میرزاجان‌پور در این دیدار، دریافت کننده اصلی تیم کاستلانا بود و ۱۳ امتیاز نیز کسب کرد.

نتایج دیدارهای هفته نخست سری A1 به شرح زیر است:

راونا  ۳ – میلانو صفر
ترنتینو ۳ – سیه‌نا صفر
مودنا ۳ – سورا صفر
مونزا یک – ورونا ۳
پادووا صفر – لوبه ۳
پروجا ۳ – لاتینا صفر
والنتینا ۳ – کاستلانا یک